patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem5 januari, 2004 vid 17:03 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Sura kärringar har som speciallitet att vara sura utan anledning.
-
Ja för dör gör du om det är en brusten blindtarm. Håller tummarna för dig? Har du kollat så det inte är resfeber?
-
patrikol
Medlem5 januari, 2004 vid 10:39 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Ja det stämmer säkert hört någon liknande beskrivning tidigare.
-
Intressant alltid lär man sig något nytt!
-
patrikol
Medlem5 januari, 2004 vid 08:10 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller??
-
patrikol
Medlem5 januari, 2004 vid 00:47 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Tror att du tänker på badplatsen, Det är inte där man vindsurfar!
-
patrikol
Medlem4 januari, 2004 vid 23:41 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Kul ide! I am in!
-
patrikol
Medlem4 januari, 2004 vid 23:34 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Glöm inte vindsurfarna också det finns många trevliga vindsurfare!
-
patrikol
Medlem4 januari, 2004 vid 22:25 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Ja det ser ju ut att räcka! Var det i sommras i Mölle?
Min idol får väl då bli Mark Richards -
patrikol
Medlem4 januari, 2004 vid 22:20 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Är min drömsport sedan barnsben provat några få gånger genom åren men aldrig lärt mig hade varit skit kul men det är väl ganska sällan det är tillräckligt bra vågor i Sverige eller?
-
patrikol
Medlem4 januari, 2004 vid 22:11 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Jag förstår inte riktigt men det är väl så? att vill man surfa så skaffar man en kite och vill man segla så skaffar man en vindsurfingbräda/båt
eller?
-
patrikol
Medlem4 januari, 2004 vid 22:06 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Ja då förstår man ju varför dom vill ha det för sig själva!
-
patrikol
Medlem4 januari, 2004 vid 21:58 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Skulle vara intressant och se kontraktet som visar att dom köpte marken av kommunen och har dom köpt en del av Sveriges kuststräckas också eller? Helt otroligt att det finns så egoistiska människor! Det visar verkligen hur några få (förmodligen gamla
) sura vindsurfare kan förstöra ryktet för alla trevliga vindsurfare. Nej det måste finnas vettiga människor inom våra sporter som kan styra upp sådant här trams. Du får ta dom i örat och säga till dom att växa upp Philip.
-
patrikol
Medlem4 januari, 2004 vid 21:42 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Skulle vara intressant att höra har hört att dom tror att vattnet är deras just där?? Men det är nog fel forum att fråga du får nog gå in på Vindsurfingforumet så får du säkert svar.