Forumsvar skapade

Sida 470 av 552
  • patrikol

Medlem
    4 januari, 2004 vid 20:39 som svar på: Så tyst o fint utan….

Ja fan va tyst han blev!

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2004 vid 16:08 som svar på: Söndag.

Visst våtdräkt mer är en timme blir nog inte att tänka på.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2004 vid 14:39 som svar på: Söndag.

Blev inte mycket till åkning för min del chansade på 14 kvm visade sig vara för liten för mig, fick några små resor gick inte att ta höjd men det var inte så kallt så att man behövde torrdräkt så jag undrar hur kallt det skall vara när man behöver en sådan, var väl cirka -2 i vattnet men sol på himmlen. 7-9 m/s. För kallt för att rigga upp 17 kvm så det blev inte mer än så idag.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2004 vid 10:32 som svar på: Söndag.

Parkvägen Ljunghusen 7-9 m/s Strålande Sol Vattnet kallt som fan! Stellan, Micke, Patrik, Henke Skejtare kör där från nu och cirka två timmar framåt!

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2004 vid 07:35 som svar på: Söndag.

Har precis kollat väderleken ser ut att bli vind gött! Nej nu måsta Sam och pappa vila en stund. Ring mig när du vaknat Henke.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2004 vid 01:00 som svar på: Söndag.

Ja vi hörs men i sådant här väder plus att jag har Sam i morgon så chansar jag inte, det måste blåsa annars så struntar jag i det. Fast jag är jävligt sugen wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2004 vid 00:58 som svar på: Hugge Högt hårt o länge i 22m/s

Visst det har funkat än så länge, skall se imorgon om det blir någon vind i så fall blir det en timme. Skål på er ha en go kväll. wink.gif Jag jobbar i natt så vi får hoppas det är lugnt i Malmö så att man jan få sova ifred wink.gif

• patrikol

Medlem
    3 januari, 2004 vid 23:18 som svar på: Hugge Högt hårt o länge i 22m/s

Rambo använder en 8,5 kvm Cabrinha kite.

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 20:10 som svar på: www.slingshot.se online

Bra jobbat Melker! Om där är fler inblandade även dom så klart! Snygg sida! Lycka till! cool.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 18:18 som svar på: Hemsidor!

Blocket så klart men mobile.de är ju helt klar störst. Om det är begagnad du är ute efter?

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 18:10 som svar på: Hugge Högt hårt o länge i 22m/s

Helt underbart att se Rambo! Tänk om man kunde hoppa en fjärdedel så högt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 17:31 som svar på: Micke, hur många timmar tar det för

ok Det var därför jag undrade. Det är inte så mycket luft men relativt varm så då funkar nog inte det så bra, men fan va bra det är till skor och handskar mina torkar på 1 timme!

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 17:24 som svar på: Micke, hur många timmar tar det för

Tror du att det funkar med en skotork? Sån man har till pjäxor, kostar bara 299:- på Rusta. 4 slangar.

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 17:19 som svar på: Söndag.

Det fixar vi Henke.

• patrikol

Medlem
    2 januari, 2004 vid 17:16 som svar på: Lite nya bilder på chix who rip

Geraldine Ruels! cool.gif

Sida 470 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA