Forumsvar skapade

Sida 474 av 552
  • patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 21:15 som svar på: Fy fan vad denna sport är kul…

Måste vara någon sorts virus wink.gif Det är beroende fram kallande! cool.gif

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 08:53 som svar på: Söndag – Kiting i skåne

Vart skall ni någonstans? ok Har snackat med Stellan nu dom drar till Lundåkra. Det är lite för långt för mig idag tyvärr vindarna ser tveksamma ut just nu men blåser det vid 11:00 tiden så tar vi en snabb runda här nere.

• patrikol

Medlem
    27 december, 2003 vid 23:25 som svar på: Bilder Habo 27/12

Ja det ser definitivt kallt ut.

• patrikol

Medlem
    27 december, 2003 vid 21:34 som svar på: Söndag – Kiting i skåne

Tja Stellan tjejer du vet! Nu vet jag inte om jag alls kan har bil eller någonting! Världens kite, familjen vara tillsammans kacklande i kväll. så tyvärr kan jag en stund så får det bli Habo en kort sväng! Har hört att dom skall vara födda på en annan planet, I bland undrar jag om det är samma solsystem! frown.gif

• patrikol

Medlem
    27 december, 2003 vid 18:04 som svar på: Söndag – Kiting i skåne

Nja Lundåkra skall vara riktigt bra vid rak sydlig, dessutom verkar det alltid blåsa mer där än vad prognoserna säger. Skall höra med Henke och se vad han känner för men jag ät väldigt sugen på Lundåkra.

• patrikol

Medlem
    27 december, 2003 vid 17:23 som svar på: Söndag..

”Chefen” = Frugan, Lite mage = Gravid hade glömt någon bokstav såg jag nu .

• patrikol

Medlem
    27 december, 2003 vid 17:16 som svar på: Bilder Habo 27/12

Goa bilder Henke men kallt? Nja det var det nog bara för fotografen. wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 december, 2003 vid 17:13 som svar på: Söndag – Kiting i skåne

Låter jävligt gött! smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 december, 2003 vid 14:31 som svar på: Söndag..

”Chefen” skall ut och handla på förmiddagen får väl försöka jaga på henne lite fast försiktigt, magen börjar bli större nu wink.gif Fan va go tur vi fick idag! 9-13 m/s härligt!

• patrikol

Medlem
    26 december, 2003 vid 21:34 som svar på: Habo imorgon, när drar vi?

Ja vid 11:30 tiden får man väl ta en sväng då! wink.gif

• patrikol

Medlem
    26 december, 2003 vid 20:05 som svar på: SX 2004 (riktig bild)

Nice! smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 december, 2003 vid 15:22 som svar på: surf på torsdag

Sant men inte dit man vill och kitea det kostar väl mycket mer än så? bara flygbiljetterna går väl på nästan 10000:- sen skall man leva också.

• patrikol

Medlem
    26 december, 2003 vid 13:54 som svar på: Söndag..

Obsalut! cool.gif

• patrikol

Medlem
    26 december, 2003 vid 13:24 som svar på: Kassa bilder på en kass åkare

Ja då det funkar utmärkt, ända gången man fryser är vid nordlig vind men inte ute på vattnet, frös om fingrarna sist det var nordlig men det berodde förmodligen på att handskarna inte hunnit torka sedan föra gången jag var ute.
    Ps jag är en riktig frysekyckling så det har inte med det att göra. smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 december, 2003 vid 00:13 som svar på: Kite’a på Annandagen i Malmö?

Här är det inte mycket lönt att vänta på vackert väder, men vind har vi ju alltid något!

Sida 474 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA