patrikol
Forumsvar skapade
-
Måste vara någon sorts virus
Det är beroende fram kallande!
-
Vart skall ni någonstans? ok Har snackat med Stellan nu dom drar till Lundåkra. Det är lite för långt för mig idag tyvärr vindarna ser tveksamma ut just nu men blåser det vid 11:00 tiden så tar vi en snabb runda här nere.
-
Ja det ser definitivt kallt ut.
-
Tja Stellan tjejer du vet! Nu vet jag inte om jag alls kan har bil eller någonting! Världens kite, familjen vara tillsammans kacklande i kväll. så tyvärr kan jag en stund så får det bli Habo en kort sväng! Har hört att dom skall vara födda på en annan planet, I bland undrar jag om det är samma solsystem!
-
Nja Lundåkra skall vara riktigt bra vid rak sydlig, dessutom verkar det alltid blåsa mer där än vad prognoserna säger. Skall höra med Henke och se vad han känner för men jag ät väldigt sugen på Lundåkra.
-
Goa bilder Henke men kallt? Nja det var det nog bara för fotografen.
-
Låter jävligt gött!

-
Ja vid 11:30 tiden får man väl ta en sväng då!
-
Sant men inte dit man vill och kitea det kostar väl mycket mer än så? bara flygbiljetterna går väl på nästan 10000:- sen skall man leva också.
-
Ja då det funkar utmärkt, ända gången man fryser är vid nordlig vind men inte ute på vattnet, frös om fingrarna sist det var nordlig men det berodde förmodligen på att handskarna inte hunnit torka sedan föra gången jag var ute.
Ps jag är en riktig frysekyckling så det har inte med det att göra.
-
Här är det inte mycket lönt att vänta på vackert väder, men vind har vi ju alltid något!