Forumsvar skapade

Sida 475 av 552
  • patrikol

Medlem
    26 december, 2003 vid 00:10 som svar på: surf på torsdag

Blev ett par goa timmar! 10-12 m/s ingen av oss frös två med våtdräkt och en med pyrofegiskondom!

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 23:20 som svar på: Kassa bilder på en kass åkare

Hur gött som helst 2 timmar idag igen. 10-12 m/s inte ett dugg kallt. Förhoppningsvis någon timme till i morgon. Om vindgudarna är med oss.

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 23:10 som svar på: Handlpeass med SSS?

Som jag kan se på SSS bara genom att titta på det så verkar det tyvärr vara samma sak där. Recon skall funka med handle passes om du då missar så aktiveras Recon och du slipper obehagliga överrasknigar sen skall det bara vara att ta tag i bommen igen och launcha kite ”And of you go” Tänk bara på att Recon funkar ju bara med Cabrinhas 04 kites.

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 22:57 som svar på: Kite’a på Annandagen i Malmö?

Kan nog enstund vid 12:30 tiden kommer ut till er i så fall.

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 22:56 som svar på: Bilder från Hawaii

Härliga bilder Chrille!

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 21:43 som svar på: Handlpeass med SSS?

Eftersom leashen på ett UDS system sitter fast bakom kroken på selen och sedan går fram till front linorna så blir ju effekten att om du snurrar ett varav på kroppen så kortar du ju framlinorna med samma avstånd som leashen har runt din kropp vilket inte är så lyckat.

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 20:16 som svar på: jaha..

Rambo får väl slänga in en bild på du vet vem så mår du säckert mycket bättre! wink.gif

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 17:14 som svar på: MELKER DARLING!!!!!!!!!!!!!!!!

Det har vi ju misstänkt hela tiden! wink.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 17:14 som svar på: jaha..

Vi har kiteat såklart! Var var du? Vi var ju i Habo 10-12 m/s skit gött!

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 08:34 som svar på: Lagunen 25/12

Michael, Patrik, Henke skejtare drar till Habo om cirka 30 min (10:30 är vi där ungefär)

• patrikol

Medlem
    25 december, 2003 vid 08:20 som svar på: Lagunen 25/12

Kör fortfarande med våtdräkt inga problem Troels! Nej det är inte den Lagunen ring mig så fixar vi det.

• patrikol

Medlem
    24 december, 2003 vid 23:59 som svar på: God Jul

smile.gif wink.gif tongue.gif Nice!

• patrikol

Medlem
    24 december, 2003 vid 23:21 som svar på: Lagunen 25/12

Bra om vi kan få till en träff i morgon Huber så att jag kan göra rätt för mig. Jag provar att ringa dig på förmiddagen.

• patrikol

Medlem
    24 december, 2003 vid 23:18 som svar på: Lagunen 25/12

Jag måste vara i Malmö igen 13:00 så det blir i såfall typ 09:30-10:00 Jag och Henke Skateare skall ut ringer Michael i morgon och hör vad han tycker, snackat om Secret Spot i Ljunghusen men det ser ju ut att bli nästan Västlig och då funkar ju Habo! Vi meddelar här vad vi gör oavsätt.

• patrikol

Medlem
    24 december, 2003 vid 20:07 som svar på: Lagunen 25/12

Den är alltid med! Ligger tillsammans med övrig utrustning. wink.gif

Sida 475 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA