patrikol
Forumsvar skapade
-
Blev ett par goa timmar! 10-12 m/s ingen av oss frös två med våtdräkt och en med pyrofegiskondom!
-
Hur gött som helst 2 timmar idag igen. 10-12 m/s inte ett dugg kallt. Förhoppningsvis någon timme till i morgon. Om vindgudarna är med oss.
-
Som jag kan se på SSS bara genom att titta på det så verkar det tyvärr vara samma sak där. Recon skall funka med handle passes om du då missar så aktiveras Recon och du slipper obehagliga överrasknigar sen skall det bara vara att ta tag i bommen igen och launcha kite ”And of you go” Tänk bara på att Recon funkar ju bara med Cabrinhas 04 kites.
-
Kan nog enstund vid 12:30 tiden kommer ut till er i så fall.
-
Eftersom leashen på ett UDS system sitter fast bakom kroken på selen och sedan går fram till front linorna så blir ju effekten att om du snurrar ett varav på kroppen så kortar du ju framlinorna med samma avstånd som leashen har runt din kropp vilket inte är så lyckat.
-
Det har vi ju misstänkt hela tiden!
-
Michael, Patrik, Henke skejtare drar till Habo om cirka 30 min (10:30 är vi där ungefär)
-
Kör fortfarande med våtdräkt inga problem Troels! Nej det är inte den Lagunen ring mig så fixar vi det.
-
Bra om vi kan få till en träff i morgon Huber så att jag kan göra rätt för mig. Jag provar att ringa dig på förmiddagen.
-
Jag måste vara i Malmö igen 13:00 så det blir i såfall typ 09:30-10:00 Jag och Henke Skateare skall ut ringer Michael i morgon och hör vad han tycker, snackat om Secret Spot i Ljunghusen men det ser ju ut att bli nästan Västlig och då funkar ju Habo! Vi meddelar här vad vi gör oavsätt.
-
Den är alltid med! Ligger tillsammans med övrig utrustning.
Nice!