Forumsvar skapade

Sida 480 av 552
  • patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 12:11 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Känner inte igen just den tråden men kan säga att jag tror inte det har någonting med att skylla på vindsurfare att göra utan det är så att man typar olika olyckor på ett visst sätt för att få ut rätt resurser typ, Bilar, antal personal, båtar, kranar, dykare eller vad som nu behövs så är väl vindsurfingolycka den typen som passar in på en kite olycka helt enkelt för att få ut rätt resurser.

Anarki har väl varit med sedan surfingens barndom något som lever kvar i vissa ideal.

Klubbar och föreningar har fördelar och nackdelar skulle ta alldeles för lång tid att gå in på. Det är ju svårt att förbjuda något som man inte vet om. I Sverige är vi väldigt duktiga på just förbud.

Måste också tillägga att jag är nybörjare inom kiteing en säsong bara visserligen har jag följt kiteingen i många år av rent intresse men inte haft råd. Så det får nog bli någon mer erfaren som tar tag i så viktiga frågor.

Jag har aldrig varit så bra på siffror så det stämmer kommer ihåg när jag själv spanade på vindsurfing prylar på Värnhemstorget i Malmö! Någon gammal räv som kommer ihåg den affären? Måste varit typ 1978! Fast mamma godkände aldrig ”segelbåt” och mast i vår tvåa He He grin.gif

Angående just Högre upp i vind så är det väldigt svårt i början bara att ta sig fram och tillbaka så det handlar nog mer om att nybörjare inte kan köra mer än fram och tillbaka vet inte hur svårt det är för en vindsurfare att ta sig upp i vind?

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 09:44 som svar på: Anropar afrika!! Mera sleden film!!!

Ja Hugge är nåt bra eller? wink.gif

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 09:43 som svar på: Die Swedische Kitebaording Team Presentiert

Rambo in LOVE ? wink.gif

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 09:34 som svar på: Helgen?

Sålänge det överhuvudtaget är möjligt så skall det kiteas! cool.gif

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 09:33 som svar på: Julaftonsurf!

Låter kanon Anna skall bara höra med frugan först wink.gif Tycker hon säkert är en lysande idé wink.gif

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 09:04 som svar på: X

Ja vem hade inte velat det! Bonka Bonka! wink.gif

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 09:02 som svar på: Har en 14 x3? Vill köpa mindre. Ge mig tips

Sling Shot Fuel 9 kvm

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 01:21 som svar på: Natti Natti Steffo!

God Natt Steffo!

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 00:47 som svar på: X

Härligt! Såg en intervju med honom han hade faktiskt riktigt sunda värderingar och verkade rätt skärpt. Tro det eller ej! cool.gif

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 00:43 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Absolut! Jag är jävligt trött på den här tråden, vad skall då andra vara här på Steffo? smile.gif Peace Surf´s up God Jul och Gott nytt år.
    Mvh Patrik

• patrikol

Medlem
    19 december, 2003 vid 00:32 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Svalde betet? Ironisk? Nej du det kan man ju inte gärna få det till hur man än vill med dina svar. Men i så fall så svalde du hela fiskebåten grin.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 22:18 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

He He 190 cm och 90 kg nej det är han inte! smile.gif Man brukar väl säga att man skall ta bort 1 meter så då är väl det ganska ok wink.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 22:11 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Sant du är en klok kille! Har så svårt för att låta bli att svara skall skärpa mig. smile.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:52 som svar på: VAD FAN BETYDER BYSKE??????

Nästan rätt alltså? smile.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:52 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Då är det väl bara att flippa tillbaka eller hur? smile.gif

Sida 480 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA