Forumsvar skapade

Sida 481 av 552
  • patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:50 som svar på: Anropar afrika!! Mera sleden film!!!

Ja du verkar ha det svårt just nu wink.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:48 som svar på: VAD FAN BETYDER BYSKE??????

Stad, By eller spot kanske? tror jag. smile.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:41 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!
  • patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:38 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Håller med dig till fullo men tyvärr så fortsätter han att trakassera mig och då tyder det ju ännu mer på att jag tolkade det rätt ifrån början.

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 21:33 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Du fortsätter att göra bort dig! Helt otroligt! Har ingen aning om vem du är. Men jag är tydligen en mindre bemedlad herre i över medelåldern som inte har här att göra. Tja vad skall man säga? Ingenting du säger ju allt själv!

Kul att se att det finns en massa vettiga människor här vill gärna ha lite feedback på vad ni inte gillar med kiteare seriöst alltså, typ säkerhet hur man kan göra för att vi som nu helt plötsligt dyker upp ute på vattnet inte skall orsaka några onödiga olyckor eller för den delen osämja. Kite växer otroligt fort både utomlands och i Sverige mer nybörjare på stränderna mindre plats över till alla erfarna kiteare eller vindsurfare men ni sitter ju inne med en massa års erfarenhet ni hade säkert problem i början med att få vara ifred på vattnet. Tycker sporterna är så otroligt nära varandra att det känns som att både kiteare och vindsurfare har mer att vinna på att samarbeta än att motarbeta varandra, därmed inte sagt att man måste trampa ner varandra på stränderna bara för det.
    Mvh Patrik

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 18:14 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Får ju verkligen hoppas att det är du som är ”gosselito” annars finns det ju ingen rimlig förklaring till dina uttalande. Enda förklaringen bör ju vara att du inte är så gammal.

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 18:03 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Du kommer aldrig upp till min nivå med ditt uttalande. Stå för det du säger det gör jag alltid, istället för att försöka snacka bort det.

Min tolkning? Tja det kan man ju snabbt se! Hur kunde jag få för mig att du menade något sådant? Tycker ditt uttalande talar för sig själv!

allt står under tråden:
    ”Windsurfingutr på Lufthansa köpenhamn-Cape town??”
    allt står under tråden:
    http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=170645&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 17:59 som svar på: Kitesurfare välkommna på detta forum!

Jag förstår precis vad du menar och det är tyvärr som du säger kiten är inte lika säker på vattnet, sen finns det ju rötägg överallt men tyvärr är dom så mycket farligare inom kite det är ju inte bara risk för kitearen utan allt runt omkring honom som du säger i allafall 100m downvind. Jag tycker det är kul att titta på vindsurfing konfen för det är ju trots allt så att erarenheten inom vindsurfingen är ju minst 20 år och kiten i sverige har ju bara funnits några fåtal år, så det är många frågor som man som nybörjare kan ha nytta av det är ju faktiskt samma vind.

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 17:03 som svar på: SURFBILDER FRÅN HELGEN: MÖLLE, SKÅNE!!!

Ser härligt ut! Men det är väl inte så ofta det är så fina vågor här i skåne eller?

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 16:55 som svar på: SURFBILDER FRÅN HELGEN: MÖLLE, SKÅNE!!!

Ser härligt ut! Men det är väl inte så ofta det är så fina vågor här i skåne eller?

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 15:49 som svar på: X

Tack ska du ha men jag är nog ett hopplöst fall! Skriver alltid vad jag tycker och står för det! Men visst jag är den förste att erkänna att jag inte alltid har rätt bara för att jag är envis wink.gif Om någon är otrevlig på något sätt brukar jag säga ifrån, det kostar stjärnor. Tack för omtanken smile.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 13:23 som svar på: Hur många kitesurfare finns det?

Blev lite skum när det snackades om Bic brädor det var många år sedan jag läste om dom paketen! grin.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 11:17 som svar på: Windsurfingutr på Lufthansa köpenhamn-Cape town??

Vet du inte det så är det bara att beklaga! Men polletten kanske ramlar ner hos dig också!

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 11:13 som svar på: Windsurfingutr på Lufthansa köpenhamn-Cape town??

Jodå det finns det men där är du välkommen! wink.gif Vad bra att det finns sådana som du! smile.gif Så vet man att sånn är inte jag i allafall. mad.gif

• patrikol

Medlem
    18 december, 2003 vid 10:55 som svar på: Hur många kitesurfare finns det?

Ingen ting att ha. Det måste blåsa så in i Hel… för att du skall kunna använda en 5 kvm kite inget för nybörjare. Köp något begagnat för samma pris här på Steffo så får du mycket bättre grejor.

He He upptäckte inte det själv! Men undrade vem fan som hade grävt fram en Bic bräda många år sedan jag läste om dom paketen! Tydligen år 2000, Skojare där grin.gif
    HENGO DIN LURIFAX! grin.gif

Sida 481 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA