patrikol
Forumsvar skapade
-
Här fyller ni i efter hand.
http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=123191&page=&view=&sb=5&o=&fpart=1&vc=1 -
Har hört att länsförsäkringar skall ta det som ”Båtförsäkring” tänk på ”Segelstorlek” bara gäller tydligen olika beronde på storleken på kiten skulle kosta runt 400:- om jag inte minns fel.
-
Härligt en äkta surfbuss!
-
patrikol
Medlem17 december, 2003 vid 23:30 som svar på: Windsurfingutr på Lufthansa köpenhamn-Cape town??Sanlöst! Jävla tur man kitear då tydligen.
-
Beror ju på var du tänkt köra puder, halfpipe, pist jag själv har en 155 just nu funkar lite som allround mycket halfpipe lite kortare bräda mycket puder lite längre bräda.
-
Skriv gärna vart du sticker någonstans samt när. Har Sam så det blir ingen kite för mig tyvärr men tänkte ta lite blider och filma en stund.
-
patrikol
Medlem17 december, 2003 vid 17:28 som svar på: Windsurfingutr på Lufthansa köpenhamn-Cape town??38000:- ? inte 3800:- ? Annars borde väl det vara billigare med att köpa nytt där nere?
-
patrikol
Medlem17 december, 2003 vid 08:31 som svar på: Nån som befinner sig i skåne och äger en EH?O andra sidan om det inte finns någon som har en kan det ju kvitta