Forumsvar skapade

Sida 496 av 552
  • patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 09:53 som svar på: Tokig hund + X3 = no good, lite hjälp gubbar?

Ja Henke är dyslektiker, jag känner han. Han bjuder gärna på ett skratt. wink.gif På tal om hundar så har vi två st Rottweilers som brukar springa ut i vattnet på Secret spot i Ljunghusen! Allt för spänningens skull kanske ett nytt trick? Dog on! Istället för board off, måste ha kameran redo! cool.gif

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 08:46 som svar på: Richard Boudia

Ja det förändrar ju förstås inte betydelsen i ordet men vågsurfingen var först och är ursprungs brädsporten så det kommer säkert därifrån. Tänkte inte på det.

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 01:16 som svar på: Tips..

Antagligen något med engelskt tangent bord. Funkar inte för mig i heller! Får du rätt på vilka tangenter som funkar kan du väl skriva en rad här?

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 00:38 som svar på: Bungy jump

örk! fi faen

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 00:10 som svar på: carving eller ej?

Tja man kan köra hardcore åkning med Snowboard också men snabbt nja det går ju inte. wink.gif

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 00:08 som svar på: Vem fan e Gustav ?

Ja ja han är inte så tuff att han vågar registrera sig! cool.gif

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 21:38 som svar på: Är det tacken Melker…

Om jag känner Stellan rätt, har han kiteat i 5 timmar så är han halvdö redan! wink.gif

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 19:13 som svar på: Val av Kite

Va fan Henke har du inte fixat inloggningen ännu? Be Pan hjälpa dig! Så du inte blir en Anonym fegis wink.gif

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 19:10 som svar på: MAMMA SER DIG FULE FARBROR MELKER!!!!

Till mig sa han att det var han som bestämde där hemma! wink.gifGlömde att tacka för lånet av kiten Melker! Då har man provat Ocean Rodeo kite 10 kvm var en riktigt go kite verkligen snabb,stabil härlig känsla i kiten. smile.gif

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 17:29 som svar på: Richard Boudia

Tack Hengo jag är inte lika vass på stavning så jag kollade hur föregånde hade stavat.!

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 17:25 som svar på: Richard Boudia

Patrik är jävlig på engelska dock inte lika vass på stavning! wink.gif Skall säkert vara Rash inte Rush för det betyder rusning som rusningstrafik och det får man ju antaga att den inte skyddar mot. He He

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 16:27 som svar på: Richard Boudia

Surf T-shirt eller tröja som används tillsammans med surfshorts eller som namnet säger rash=utslag gard=skydd/vakta men gard kunde du säkert redan. Skydd mot utslag som man kan få av neoprendräkt eller solen.

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 15:58 som svar på: KITE I Lundåkra SÖNDAG ………

Ja gött var det fick en timme, alltid något lite byigt på Secret i Ljunhusen bara.

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 15:56 som svar på: PKRA Brazil resultat – Anna kicks ass!!

Härligt att höra gratulera Anna 5 plats är ju skit bra! Kul att ni får inspiration nu annars är det vi som brukar få insiration av er! Lycka till med äventyren! cool.gif

• patrikol

Medlem
    30 november, 2003 vid 15:52 som svar på: lägg in bilder på era bilar!

Är det inte trång att byta om i den bilen? wink.gif

Sida 496 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA