patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem1 december, 2003 vid 09:53 som svar på: Tokig hund + X3 = no good, lite hjälp gubbar?Ja Henke är dyslektiker, jag känner han. Han bjuder gärna på ett skratt.
På tal om hundar så har vi två st Rottweilers som brukar springa ut i vattnet på Secret spot i Ljunghusen! Allt för spänningens skull kanske ett nytt trick? Dog on! Istället för board off, måste ha kameran redo!
-
Ja det förändrar ju förstås inte betydelsen i ordet men vågsurfingen var först och är ursprungs brädsporten så det kommer säkert därifrån. Tänkte inte på det.
-
Tja man kan köra hardcore åkning med Snowboard också men snabbt nja det går ju inte.
-
Ja ja han är inte så tuff att han vågar registrera sig!
-
Om jag känner Stellan rätt, har han kiteat i 5 timmar så är han halvdö redan!
-
Va fan Henke har du inte fixat inloggningen ännu? Be Pan hjälpa dig! Så du inte blir en Anonym fegis
-
Till mig sa han att det var han som bestämde där hemma!
Glömde att tacka för lånet av kiten Melker! Då har man provat Ocean Rodeo kite 10 kvm var en riktigt go kite verkligen snabb,stabil härlig känsla i kiten.
-
Tack Hengo jag är inte lika vass på stavning så jag kollade hur föregånde hade stavat.!
-
Patrik är jävlig på engelska dock inte lika vass på stavning!
Skall säkert vara Rash inte Rush för det betyder rusning som rusningstrafik och det får man ju antaga att den inte skyddar mot. He He -
Surf T-shirt eller tröja som används tillsammans med surfshorts eller som namnet säger rash=utslag gard=skydd/vakta men gard kunde du säkert redan. Skydd mot utslag som man kan få av neoprendräkt eller solen.
-
Ja gött var det fick en timme, alltid något lite byigt på Secret i Ljunhusen bara.
-
Härligt att höra gratulera Anna 5 plats är ju skit bra! Kul att ni får inspiration nu annars är det vi som brukar få insiration av er! Lycka till med äventyren!
-
Är det inte trång att byta om i den bilen?