Forumsvar skapade

Sida 503 av 552
  • patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 16:46 som svar på: Film

Se det som när du har sex första gången, man kan berätta om hur gött det var men det skall liksom upplevas för att man skall förstå. wink.gif frågan är dock om det trots allt inte är det. Svaret på allt just nu i allafall wink.gif

• patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 16:43 som svar på: detta är vad jag gör i skolan

Skit coolt fastnade direkt, lagom för min hjärna! smile.gif

• patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 13:57 som svar på: Film

Skulle vara mycket intressant, verkar ruskigt stabila. Foils är nog väldigt underskattade tror jag.

• patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 12:51 som svar på: Film

Ja det är det i alla fall för Nybörjare! Och det hade ju varit bra! Vet du nån som betalar för det så säg till.
    Men det är faktiskt ett lika stort steg som när fyralinors kiten intoducerades! Måste provas sen är det säkert så att det inte passar alla, men nu tvekar jag inte att släppa iväg någon av mina grabbar eller frugan på kite, så säkert har det blivit. Vilket bara det är ett enormt framsteg. Skulle inte kunna tänka mig att sticka ut med det gamla systemet, Det har helt enkelt inte samma frihetskänsla och säkerhet. Eftersom det dessutom är väldigt byigt ofta när jag kitear så finns där inga alternativ! Men har man väldigt stabil vind alltid så är det kanske inte lika viktigt med UDS

• patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 12:26 som svar på: Tablas sätter ny standard…

grin.gif hur kan du veta det! grin.gif

• patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 11:22 som svar på: Film

Cool film hengo! Nu ser man till och med att proffsen hade behövt UDS dom slammar ju dom också ibland! wink.gif Dom flesta filmer visar bara upp det bästa tricken. Kul med lite hänga i slipsen stuff, kommer snart att vara ett minne blott när folk upptäcker UDSns fördelar. Nu blev man ju inte lite sugen på att sticka ut, snart 4 dagar sedan sist man börjar få abstinens ju! wink.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 10:53 som svar på: Tablas sätter ny standard…

Kanske förutsatte han att alla är gamla skateare! wink.gif Kanadensisk lönn är vad 95 % av alla skateboards är gjorda av. smile.gif

• patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 00:19 som svar på: Tablas sätter ny standard…

Va fan ZOO trä…… ! wink.gif kör du med utländskt tangentbord eller OP system? UDS Rockar fett du måste prova.

• patrikol

Medlem
    20 november, 2003 vid 00:16 som svar på: T5 Ny surf buss!

ja ljudet rockar fett! Inget snack om saken cool.gif Så fett att jag nästan skäms blush.gif för hur en VW buss låter. Fast dom gamla har ju i alla fall ett lätt identifierbart ljud, är MC fan också, har stått med lång näsa och tittat efter HDn! för att upptäcka en gammal folka! blush.gif

• patrikol

Medlem
    19 november, 2003 vid 22:44 som svar på: T5 Ny surf buss!

Får väl införskaffa kilt! smile.gif Nja erkänna att den är ganska snygg det kan jag göra utan problem, men mitt hjärta brinner för multivan. Så den tycker såklart jag är den snyggaste. wink.gif

• patrikol

Medlem
    19 november, 2003 vid 22:35 som svar på: Byske

Kul grej blir säkert något slags rekord! smile.gif

• patrikol

Medlem
    19 november, 2003 vid 17:22 som svar på: Naish V4 30m2??

Står 30 i pdf filen och 20 på sidan olika enheter kanske?

• patrikol

Medlem
    19 november, 2003 vid 16:09 som svar på: T5 Ny surf buss!

Ja det funkar för mig med, smile.gif bara det blir ekonomiskt så. Men det är väl snart dags att slänga förbränningsmotorn på tippen, Det borde ju finnas mycket bättre allternativ det är ju för bövelen 2004 snart! Misstänker att det kan finnas intressen som ser till att bilarna förbrukar olja vare sig det behövs eller ej. Pengar styr rätt mycket här i världen!

• patrikol

Medlem
    19 november, 2003 vid 16:03 som svar på: Naish V4 30m2??

Nja den är säkert inte snabbast. Men dom nya 04 är ju betydligt snabbare än tidigare speciellt V4 modellen lägg sen till UDS och den kan nog bli betydligt snabbare än tidigare monster drakar. smile.gif

• patrikol

Medlem
    19 november, 2003 vid 15:48 som svar på: T5 Ny surf buss!

Eller du kanske skall våga skaffa dig en egen?

Sida 503 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA