pepa
Forumsvar skapade
-
Kanske blev lite väl mycket puff med tanke på hur kickern ser ut än så länge?
-
Helt plötsligt vill jag göra en 720 framåt.
-
Nä jag har den bästa hahaha! Har landat i full spätta på stora stenar med den och funkar fortfarande lika bra 🙂
-
Nä jag köpte Naish första fyralinorskite AR5:an och började rippa. Men sen fixade jag en 2-linors och tyckte det var riktigt fint. I vintras tog jag bara med mig en Wipika Classic 8.5 från 1999 till Cabarete, så jag har gått bakåt och njutit av det 🙂
-
Nä jag kör aldrig med femte men är ändå intresserad hur de kan ha gått runt problemet med mördande femte.
-
Så femte linan kan inte skada kajten?
-
@SkånePaul 385837 wrote:
Att han sen dinglar har väl lite betydelse i detta skede.
Ööööööö va? Saken är den att Aaron dinglar i det mesta han gör eller ser ut som han skiter ner sig. Jag kan lova att den inte kommer se bättre ut om ett år, om inte alla hans trick ser bättre ut.
-
Javisst låter det tetigt! Tom så mycket att jag inte hajjar. Var sitter femtelinan? Kan femte linan dra ihop kajten som i en knut om den rullar?
-
Nice Nicky Dee. När det blir över 20 graders i vannet a jag med o leker.
-
Jo Nic, jag har missat något. En Instinct med femte lina kan inte få femte linan runt sig när kiten rullar? Eller? Och hur kan den inte det?
-
Plus att ja, jag opppnerar mig oftast mot grundlagsliknande saker eftersom grundlagarna i sig de är satta i linje med västvärldens tankesätt, något som jag inte trivs särskilt bra i. Och mammaskämtet var sådär måste jag säga, hör bättre varje dag men försök gärna igen, får du till det så garvar jag.
-
@Milkman 385788 wrote:
Ifall du lyckas flippa en Ozone kite genom linorna så får du relauncha (som alltid annars
QUE QUE QUE QUE???? Är du galen pöjk? Aldrig att jag relaunchar en kite med femte lina efter flip, har sett alldeles för många kites som separerat från sin bäste hälft efter nåt sånt.
-
Ryktas o ryktas, det var sanning kan jag säga! Fast det var en 8,5a… Gjorde en pulliebar på några sekunder på kitebeach och folk stod och skopade sand med underkäken, helt sjukt att man är veteran när man hållt på med nåt i bara sju år! Men nu har jag även en Custom Wave 11 som Jose Luis Ciriaco var snäll o sålde till mig billigt. 🙂