pepa
Forumsvar skapade
-
Danskarna vet hur man gör saker.
-
Jag lär er for free. (Erbjudandet gäller så länge jag har lust, dock bara bara bara för singeltjejer) (och Mårten)
-
Jag LOVAR att Hugge kommer fixa fram ett gäng kallingar nu. Och förresten, jag vill lägga en beställning på en ny EH Wave 11 prototyp från 2006 (eller är det 2007?), jag vill ha den om fem år.
-
A vesst, vi kör på det. Ska bara köpa mig en fiesta först.
-
Vill man lära sig handle pass eller nåt annat svårt så är det bara att titta på lite film och gå ut och öva, enda sättet. Det där med att fintona utrustningen åt folk är däremot en mycket bra idé! Fattar inte hur folk kan köra med fabriksinställningarna.
-
A kolla mig me.
-
Okej jag kan hålla med om att det är ett bra initiativ, ÄN SÅ LÄNGE! Om denna talang vrids och vänds på så att världscup är det enda som gäller är det bara slöseri med fina dnasträngar. Hoppas verkligen ni inom North har ett brett tankesätt för vad som är rätt väg att gå inom kite och inte bara sätter talangen i träning för att vinna titlar åt North? Men med Chrille vid rodret har jag förhoppningar om att det ska gå bra! Kanske vinns det kanske till och med titlar med stil i framtiden?
Lycka till!
-
Hehe tur att jag håller min superelva i dunderskick då!
-
Jag är 27 och har lagt av att kajta. Kan man få en plats?