pepa
Forumsvar skapade
-
Haha fy fan va den ser ut. Men det e gött, prova bara. Ses i cabarete, MITT hemland.
-
Bindningarna ska sitta på en 138*41, men jag ska ha en 133*39 (bilden) med fotstroppar också.
-
Hur visste ni att det var jag? Konstigt!
-
Nice Matthias. Jag har också ett nytt vapen. Nån som vill se?
-
De är i Brasilien. Lagunen i Taiba och omkring där. Och för er som inte vet var det ligger så norr om Fortaleza.
-
Men var du tvungen att göra den med bara danska åkare?
-
-
Tror fan den nya Cabrinhan kan konkurrera med SS-bomen. Greppet har ju alltid varit CHEF och nu när de tog sitt förnuft till fånga och gjorde ett hål i mitten av bomen så blir det riktigt najs.
-
Svar till:
Men angånde bommarna på Cabrina, det är väl ändå skandal att det bara finns en stålbom?
[/ QUOTE ]
Jag har en sak att säga: VA? Och det är inte ett litet va heller. Det är ett jättestort va. Vad har du fått det ifrån? Generellt sett kommer Crossbowen med kolfiberbom och Switchbladen med stål, men Surfers Paradise har valt att sälja båda med kolfiberbomen. Alltså kan du inte ens få tag i stålbomen i Sverige. 100% carbon my man.
-
Nä det är för kallt! Men det e fanimej snygg o fin!
-
Förresten, vad är det för betydligt dyrare kite du talar om? En Switchblade 12:a kostar 10 699:- på Surfers Paradise, och då har de lagt till en carbonbom istället för stål. Det är väl ett ganska normalt pris?