pepa
Forumsvar skapade
-
Är det en foil då?
Jeppe
-
Bridlen ser ju exakt likadan ut som på Crossbowen.
Jeppe
-
De har inte kommit än. Ca en vecka.
/Jeppe
-
För er som missat det har Cabrinha lagt upp allt på hemsidan, inklusive filmer.
/Jeppe
-
Jag tyckte också det där med kitestorlekarna var överdrivet, men han vill väl ta den marknaden som inte klarar av att tänka själv. Men man fattar ju vad han vill säga, eller?
/Jesper Berg
-
Det står ju in stores from 1st of august så då eller kanske lite senare antar jag. Ska höra om de vet nåt mer i affären.
/Pepe
-
Helt riktigt Hugo. Vad Pete sa var att de tagit ut en licens på Brunos kite och sedan arbetat på den själva i tre år. Det är inte direkt en sprillans ny design men det har tagit ett tag att få den att funka så bra så att de vill kalla den revolutionerande.
/Jeppo
-
Jaha killar och tjejer, om nån vecka finns den att pröva på stränder omkring Varberg. Ska snacka med Putte på SP och se om man inte kan slänga ut info på deras sida om vart vi kommer vara när vinden ser bra ut. Ser ju fint ut men glöm inte att prova innan ni tar ut semesterersättningen.
/Pepon
-
Du har helt rätt, Cabrinha har bara tagit ut licens från Bruno, och sedan arbetat vidare på den i tre år.
/Jepo
P.S. Det är klockan två, inte midnatt…
D.S. -
Svar till:
Pete Cabrinha:
Less Swimming, More riding.
Better arc and profile support with inflation.
More durable.
Less bridling
Less complexity[/ QUOTE ]
För mig är detta 3/4 av fem rätt. Men alla har olika åsikter.
/Jeppe
-
Jag sticker ut hakan och säger att jo, de är hoppmaskiner. Men å andra sidan är det ju inte så många som vill hoppa högt och länge nu för tiden så vi får väl se om det blir nån hit. Det här är en kite som Cabrinha har jobbat med i tre år och de tror stenhårt på den. Man ska självklart prova innan man säger något men jag har full tilltro till Cabrinha när de väl efter tre års arbete är dundersäkra på att de har något speciellt. Men som sagt, vi får väl se.
/Jesper
-
Hengo e klart fetast fast han är en flugviktare.
/Jeppon
-
Gött bro. När kommer du upp till Götet och kör med mig lite?
/Jeppe
-
Oj. Vad ska de andra hitta på nu?
/Jeppe