Forumsvar skapade

Sida 193 av 265
  • pepa

Medlem
    12 mars, 2005 vid 22:33 som svar på: Mike Blomvall / KGB Foto: C. Nerdrum

Gissa vem som lärt honom det där…

• pepa

Medlem
    12 mars, 2005 vid 08:09 som svar på: Vegas eller Rhino?

Jag brukar inte pusha ”mitt” märke men jag måste fan säga att det finns bara en kite när det kommer till lättvind. Cabrinha Contra 16,5. Finns kanske kites som planar lika snabbt, men fan ingen som e lika go. Sjuuuukt stabil och lättkörd. Kände mig hemma så fort jag tog i bomen.

• pepa

Medlem
    12 mars, 2005 vid 08:05 som svar på: Lite bilder från DR

Nu får du fan skärpa dig Hugge, det där ger ju inte ens längtan att åka ner. Nä, tacka vet jag hokkyslutspel, tinande grusplaner och bacondoft i gryningen. SVERIGE!

• pepa

Medlem
    11 mars, 2005 vid 21:19 som svar på: Lide gammal film från Brasil… FILM!!!

H O K K Y

• pepa

Medlem
    11 mars, 2005 vid 11:53 som svar på: 5:e lina!

Redan.

• pepa

Medlem
    9 mars, 2005 vid 15:01 som svar på: Lide gammal film från Brasil… FILM!!!

Va??

• pepa

Medlem
    8 mars, 2005 vid 16:43 som svar på: Lide gammal film från Brasil… FILM!!!

Säg det snabbt med skepparkrans.

• pepa

Medlem
    7 mars, 2005 vid 18:18 som svar på: 5:e lina på Cabrinha från 2003

Den bästa femte linan är den som ligger kvar på stranden när man är ute och 2/4-linorskajtar.

• pepa

Medlem
    7 mars, 2005 vid 15:08 som svar på: Lide gammal film från Brasil… FILM!!!

Va?

• pepa

Medlem
    7 mars, 2005 vid 15:07 som svar på: pete, vad gör du?

Jag har inte sagt något om att det är något fel med att köra en sån här kite, ifrågasätter bara om det verkligen är en Cabrinha-proto, man ser ju ingenting på kiten som säger att det är så. Dessutom är yours truly ganska välinformerad om utvecklingsprocessen inom Cabrinha men har ej fått uppgifter om någon sån här skapelse. Men jag dementerar heller inget…

• pepa

Medlem
    6 mars, 2005 vid 18:46 som svar på: pete, vad gör du?

Vart är Cabrinhamärket?

• pepa

Medlem
    5 mars, 2005 vid 22:28 som svar på: Lide gammal film från Brasil… FILM!!!

Vill ha o vill ha…. Jag o Hengo har en musikpakt va. Men lide fed original reggaeton hade jag ju inte bangat för. Du Hengo, drog hem Lorna men den lille hiten har du va? Papiskiten du vet. Lide väl mierda comercial kanske men jag diigar lide ändå. Te traigo el mmmm…

• pepa

Medlem
    5 mars, 2005 vid 16:05 som svar på: Lide gammal film från Brasil… FILM!!!

Faaan hittar bara massa kass reggaeton. Har du nå annat bra? Tror du man ser alla mästartrick i vídeon om man inte var där förresten? Njaeaeaajjaeee kanske.

• pepa

Medlem
    4 mars, 2005 vid 21:37 som svar på: Cabrinha nitro 17 ??

Seg är det bästa som finns. Kan man ju göra alla feda grejer utan att behöva oroa sig för kitejäveln.

• pepa

Medlem
    4 mars, 2005 vid 15:00 som svar på: Ladda upp fler hemmagjorda filmer

Nähä! Jag ser den inte i alla fall. Fete reggaetonmixen var helt okaj ju. Fixa meeer.

Sida 193 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA