Forumsvar skapade

Sida 195 av 265
  • pepa

Medlem
    19 februari, 2005 vid 11:02 som svar på: Musik i surffilmer

Quasimoto, Britneys nya, Lootpack och en jävla massa mer.

• pepa

Medlem
    19 februari, 2005 vid 11:01 som svar på: SnowkiteEvent i ÅRE!!

När anmäler man sig?

• pepa

Medlem
    19 februari, 2005 vid 11:00 som svar på: Kanske inte köper Cabrinha ändå

Jag är sne på alla. Vill ha en kite utan några gadgets alls på. 4 linor, ren design och hållbar, det är framtidens melodi. Inga jävla plastgrejer eller massa skit som Bläckfisk eller latpumpare på. Ett styck kite helt enkelt. Ska nog gräva fram min splitter nya Wipika Classic i källaren.

• pepa

Medlem
    16 februari, 2005 vid 19:17 som svar på: Boende på Cabarete ?

500 dolares mensual!!??? Que esta pasando en la Republica?? Mamaguevos.

• pepa

Medlem
    16 februari, 2005 vid 15:54 som svar på: Bilder från resa till Hurghada

Fan Steffo buggar jämt ur för mig när det är kodak moment. Jävla scheize. Men jag är säker på att det bara är fina bilder, det var ju bara söta pojkar med.

• pepa

Medlem
    16 februari, 2005 vid 15:52 som svar på: Boende på Cabarete ?

http://www.residenciadominicana.com = finfint. Tillåtet att ta hem flickor också.

• pepa

Medlem
    16 februari, 2005 vid 15:50 som svar på: Claes mobil ???

När drar ni till Geilo MATTTTTT!!!!????? Är lite sugen jajamen.

• pepa

Medlem
    7 februari, 2005 vid 11:46 som svar på: Venezuela bilder

Kan du inte ta några bilder på Andrea också? Kom igen nu Killo!!! Fast bara när hon kajtar, inget fuffens ok?

• pepa

Medlem
    30 januari, 2005 vid 15:41 som svar på: Testa Skorpio 2005 och få en GRATIS kiteDVD!

Va e en kitehandle? Ett kitehandtag?

• pepa

Medlem
    30 januari, 2005 vid 15:39 som svar på: DMI?

Mat dominerar. Hela tiden. Ska vi ut och ta lite bilder när det snöar nån gång eller? Hade varit fet att köra lite vågkiting i snöyra. Blir det Pipe då eller? Hmmm…. Stenudden! Hoppa över isflak.

• pepa

Medlem
    30 januari, 2005 vid 15:36 som svar på: Leesha Miller Ripar han kan den grabben!

Åååååååååååå va gullig du är Putteponken!! Jag har saknat dig med.

• pepa

Medlem
    30 januari, 2005 vid 10:51 som svar på: Leesha Miller Ripar han kan den grabben!

Han e ju helt veeeeeeedälöös. Faktiskt.

• pepa

Medlem
    30 januari, 2005 vid 10:44 som svar på: reply to hugo’s statements (Rambo)

Hi Peter! Nice to see you found your way on to the swedish forum. I hope you’re doing fine and that you’re enjoying your new job? Listen, here in Sweden everyone knows that if Rambo says some bullshit about you the best thing is just to laugh him in the face and walk away. Don’t take it so personally bro. Rambo is, as you know, a nice guy and we (at least I) have to thank him for a lot of the laughs he has given us by posting stupid and/or ironic comments on this forum. Rambo, I love you.

/Jesper Berg, aka Pepe Loco

• pepa

Medlem
    24 januari, 2005 vid 16:14 som svar på: EH Photoshoot Geilo, Norge

ja e på

• pepa

Medlem
    16 januari, 2005 vid 00:33 som svar på: Kite Show Cabarete!

Dra åt helvete ditt jävla svin. Jag är bitter.

Sida 195 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA