pepa
Forumsvar skapade
-
Quasimoto, Britneys nya, Lootpack och en jävla massa mer.
-
Jag är sne på alla. Vill ha en kite utan några gadgets alls på. 4 linor, ren design och hållbar, det är framtidens melodi. Inga jävla plastgrejer eller massa skit som Bläckfisk eller latpumpare på. Ett styck kite helt enkelt. Ska nog gräva fram min splitter nya Wipika Classic i källaren.
-
500 dolares mensual!!??? Que esta pasando en la Republica?? Mamaguevos.
-
Fan Steffo buggar jämt ur för mig när det är kodak moment. Jävla scheize. Men jag är säker på att det bara är fina bilder, det var ju bara söta pojkar med.
-
När drar ni till Geilo MATTTTTT!!!!????? Är lite sugen jajamen.
-
Kan du inte ta några bilder på Andrea också? Kom igen nu Killo!!! Fast bara när hon kajtar, inget fuffens ok?
-
Va e en kitehandle? Ett kitehandtag?
-
Åååååååååååå va gullig du är Putteponken!! Jag har saknat dig med.
-
Han e ju helt veeeeeeedälöös. Faktiskt.
-
Hi Peter! Nice to see you found your way on to the swedish forum. I hope you’re doing fine and that you’re enjoying your new job? Listen, here in Sweden everyone knows that if Rambo says some bullshit about you the best thing is just to laugh him in the face and walk away. Don’t take it so personally bro. Rambo is, as you know, a nice guy and we (at least I) have to thank him for a lot of the laughs he has given us by posting stupid and/or ironic comments on this forum. Rambo, I love you.
/Jesper Berg, aka Pepe Loco
-
Dra åt helvete ditt jävla svin. Jag är bitter.