pepa
Forumsvar skapade
-
Jag hatar er allihop. Plus att jag är fett med kungligare.
-
Svar till:
alla utom SS och cab har de (tror jag).
[/ QUOTE ]
Cabrinha är egentligen värre för där ser man inte slitaget innan det säger poff. På de andra märken du nämner är det ju bara att byta, tar cirka en minut. Sen inte sagt att EH-bomen suger för det gör den. Elefant.
-
Jag tycker det är snyggt som fan, men du vet, har du redan kört Ferrari så är det ju inget kul att bara kolla på den sen.
-
Jävla filmer. Trick på trick på trick och lite snygga bilder från lite knasiga grejer. Man blir ju fan inte peppad längre. Tacka vet jag Air Sickness. Visst, inte ens Lou gjorde HP på den tiden men man blir fanimej sugen på att köra när man ser hur jävla roligt de har.
-
Att ta upp kiten är ju faktiskt busenkelt även utan 5:e lina. Dessutom slipper man dra i nåt så livsfarligt som kitelina.
-
Naj inte än. Kommer säkert att testa nån gång men hittills har jag blivit bra avskräckt från alla man har sett runt om i världen. Såg till och med en kite som gick i två bitar när den rullade, fick 5:e linan runt sig och sedan startade. Det såg sådär ut. Men det kanske är bra.
-
Va kör du Naish för? Vad hände med din Cabrinha?
-
Jamen. Det var ingen som ville ge bort pengar till mig så nu är jag hemma. Men här e det ju perfekt kiteväder! Gott nytt på dig själv!
-
Gubajävel! Vad gör du där nere när det blåser kuling och är 8 grader här hemma? Slöseri med tid.
-
Han e ju helt vääädelööös den där Frank. Hälsa honom det.
-
Hallå din gringo! Var är du?