pepa
Forumsvar skapade
-
Bra bortförklaringar har ni inte heller.
-
Näset Locals vågar väl aldrig komma uppåt Rågelundtrakterna till? Det blir Pappa Betalar mot Pusha Koks På Gatan.
-
Mike da Knife. Ghetto thug mot överklassare. Kan ju bara gå på ett sätt.
-
Svar till:
Martin Ekström.
[/ QUOTE ]
Helgen är komplett.
-
Men jag fattar inte grejen? Hur många event har vi i Sverige? Iofs behöver ju inte alla vara intresserade av att tjöta med fellow kiters och ha det gött men va fan, blåser det inte så super vi väl?
-
Allt i Cabrinha och RRD-väg. Inklusive nya Nitro, Co2 och Element.
-
Svar till:
jag vill inte jämföra mig med någon som har bara några mil till fantastiska hemma-kitspots i skånelandet eller motsvarande samt har 200 grymma kitebara dagar per år.
[/ QUOTE ]
Då är vi två. Själv kajtar jag väl ca 100 dagar om året och ca 60-70 av dem jobbar jag även halva dagen. Man skulle bott på Näset, mest pga av farsan. Vissa har det bra.
-
Du funderar inte att klämma ur dig vart kvalet tog plats då? För det var ju förmodligen inte Hookipa.
-
Precis, med andra ord lide trögare, men fete fett med Z. Det säger ju sig sjäövt att det är lättare att svänga när du har noll tryck i sidorna på bomen.
-
a va faen, Maui är inte en strand anki panki.
-
kör kiten lågt genom svängen och låt den få lite tryck åt andra hållet innan du carvar hårt. Kiten får inte vara för högt för då lyfter du.
-
Klart som fan det blir trögt loco, men däremot blir kiten znabb zom zlatan zå du behöver inte zvänga lika mycket.
-
Jupp, fråga bara hertigen av Dinamarca.