Forumsvar skapade

Sida 200 av 265
  • pepa

Medlem
    24 september, 2004 vid 11:05 som svar på: kanske blir varbeg ändå

Bra bortförklaringar har ni inte heller.

• pepa

Medlem
    24 september, 2004 vid 08:20 som svar på: kanske blir varbeg ändå

Näset Locals vågar väl aldrig komma uppåt Rågelundtrakterna till? Det blir Pappa Betalar mot Pusha Koks På Gatan.

• pepa

Medlem
    24 september, 2004 vid 08:17 som svar på: Red Bull King of the air!

Mike da Knife. Ghetto thug mot överklassare. Kan ju bara gå på ett sätt.

• pepa

Medlem
    23 september, 2004 vid 04:58 som svar på: Vad händer på Hang Loose och när.?

Svar till:

Martin Ekström.

[/ QUOTE ]

Helgen är komplett.

• pepa

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:14 som svar på: Malmö på Lördag

Men jag fattar inte grejen? Hur många event har vi i Sverige? Iofs behöver ju inte alla vara intresserade av att tjöta med fellow kiters och ha det gött men va fan, blåser det inte så super vi väl?

• pepa

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:12 som svar på: Hangloose.

Allt i Cabrinha och RRD-väg. Inklusive nya Nitro, Co2 och Element.

• pepa

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:10 som svar på: Film, Tommy Nordén rippar på Torö & Tarifa…

Svar till:

jag vill inte jämföra mig med någon som har bara några mil till fantastiska hemma-kitspots i skånelandet eller motsvarande samt har 200 grymma kitebara dagar per år.

[/ QUOTE ]

Då är vi två. Själv kajtar jag väl ca 100 dagar om året och ca 60-70 av dem jobbar jag även halva dagen. Man skulle bott på Näset, mest pga av farsan. Vissa har det bra.

• pepa

Medlem
    21 september, 2004 vid 14:56 som svar på: Red Bull King of the air!

Du funderar inte att klämma ur dig vart kvalet tog plats då? För det var ju förmodligen inte Hookipa.

• pepa

Medlem
    21 september, 2004 vid 09:37 som svar på: Fede Rock N Roll

Hehehe

• pepa

Medlem
    21 september, 2004 vid 09:36 som svar på: Fede Rock N Roll

[censored]

• pepa

Medlem
    21 september, 2004 vid 09:35 som svar på: Pulley bar

Precis, med andra ord lide trögare, men fete fett med Z. Det säger ju sig sjäövt att det är lättare att svänga när du har noll tryck i sidorna på bomen.

• pepa

Medlem
    21 september, 2004 vid 09:23 som svar på: Red Bull King of the air!

a va faen, Maui är inte en strand anki panki.

• pepa

Medlem
    20 september, 2004 vid 19:07 som svar på: snygga svängar?

kör kiten lågt genom svängen och låt den få lite tryck åt andra hållet innan du carvar hårt. Kiten får inte vara för högt för då lyfter du.

• pepa

Medlem
    20 september, 2004 vid 18:57 som svar på: Pulley bar

Klart som fan det blir trögt loco, men däremot blir kiten znabb zom zlatan zå du behöver inte zvänga lika mycket.

• pepa

Medlem
    20 september, 2004 vid 18:56 som svar på: Jävla danmark!

Jupp, fråga bara hertigen av Dinamarca.

Sida 200 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA