pepa
Forumsvar skapade
-
Det var fan på urtiden man körde sånt. Men det är helt klart ball som satan. Och guys, köp fan ingen, det är ju det lättaste som finns att köpa ett block och knyta några knopar.
-
Nä fan, tänkte inte på det där med schakel. Det funkar ju inte för mig. Annars låter det najs.
-
Om man kan få en ritning och lite grejer så kanske jag kan vara intreserad, men jag måste se så att mina behov inte blir översedda först.
-
Va fan gubbar e ni rookies ella? Man börjar bli gammal på kitescenen.
-
Najs my man. Fan va min bräda e FEEEEEET.
-
Cabrinha Cabrinha Cabrinha. De formade padsen och de svårjusterbara stropparna. Sitter som i ett par bindningar, får till och med likadan kramp.
-
Ersättare? Det är väl företagets jobb att fixa det. Kom igen nu!!! Du har bara ett liv och blir äldre dag för dag!
-
Fan häng på till Brasizuela istället, har hört att de inte har 08 som riktinummer.
-
Fan jag blir förvirrad. Är högst lägre än den som hoppar högre? För så brukar det väl vara Honk?
-
Du får min Icon 130 för 3000.
-
Fan gossar det här var ju längesen, de nya sitter som ett smäck.
-
Jag fattar inte. Snälla förklara.
-
Aj agri, det går ju fan inte att få bajsbrun färg längre eller spanska på skiten. Loco har blivit sne.
-
Svar till:
jag kan uttala mig om en viss produkt utan att jag själv provat den. Inte lika ingående om egenskper men likväl om den är bra eller vad den är tänkt till eller funkar bra som.
[/ QUOTE ]
Då har vi helt olika åsikter. Men jag är fortfarande kär i dig.