Forumsvar skapade

Sida 203 av 265
  • pepa

Medlem
    14 september, 2004 vid 00:10 som svar på: Mmmmmm

Klart som fan de är oberoende, problemet är bara att det inte hör hit. Kommentatorerna kommenterar väl vad som händer? Eller tittar de uppifrån och ner på bilarna och skiter i vilken förare som vinner? Om folk säger bra saker om en kite så säger jag inte att den är bra till undrande, däremot att jag har hört bra saker om den. Om personen i fråga sen går efter det är en sak. Det jag vill dela med mig av är den erfarenhet jag fått under mina kiteår och det är att det funkar inte att lyssna på andra när det gäller vad du ska köra, men självklart är det bra att diskutera säkerhet mm för att öka medvetenheten.

• pepa

Medlem
    13 september, 2004 vid 18:36 som svar på: Mmmmmm

Svar till:

Nätet och tidningarna har ingen som helst koll. Du kan lika gärna slänga in några adjektiv i en tombola och dra 4-5 stycken till varje kite.

[/ QUOTE ]

Jag är medveten om att detta är nätet och att jag enligt mig därmed säger något som ingen egentligen bör lyssna på, men vad jag menar är bara att om en tidning eller någon annan lägger ut en bedömning så är det fortfarande testpersoner som har uttalat sig. Vad säger att du (inte du Patrikol, alla) har samma smak som dem?

• pepa

Medlem
    13 september, 2004 vid 18:26 som svar på: Mmmmmm

Svar till:

Vidare så hämtar jag information ifrån nätet och tidningar tester eller liknande så jag har ganska bra koll på vilka kites som är bra eller dåliga.

[/ QUOTE ]

Nätet och tidningarna har ingen som helst koll. Du kan lika gärna slänga in några adjektiv i en tombola och dra 4-5 stycken till varje kite.

• pepa

Medlem
    13 september, 2004 vid 09:05 som svar på: Mmmmmm

Med.

• pepa

Medlem
    13 september, 2004 vid 07:47 som svar på: Mmmmmm

Säger bara Co2 2005. Sjukt nice.

• pepa

Medlem
    13 september, 2004 vid 07:16 som svar på: Mmmmmm

Haha, var det därför du slängde iväg din X4:a? Fan, var lite väl långt bort för att hinna dit och hjälpa till.

• pepa

Medlem
    12 september, 2004 vid 22:36 som svar på: HOHO, VILSHÄRAD

Baaaah! Det var ju mer vind norrut o nog fan körde vi. 6.5:a, överriggad, men kul som satan och fina waves.

• pepa

Medlem
    12 september, 2004 vid 14:55 som svar på: Söndag Björkäng: Nu blåser det !

Hårdrockskite i Läjet… Började med 12:a och slutade via 10:an på en överriggad 6.5:a… Såg att Naish-lägret på andra sidan hade lite problem. En X4 flög all världens väg och fastnade ca 5 meter över marken i någonting. Såg inte roligt ut. Finfina vågor dock!!!

• pepa

Medlem
    8 september, 2004 vid 20:09 som svar på: Raderat tråd!

Wä, trodde aldrig du akulle radera en Naishtråd. Power to da Patrik!

• pepa

Medlem
    6 september, 2004 vid 20:19 som svar på: North Rhino 05

Det var inte sömmen Hugo, det var materialet. Inside info…

• pepa

Medlem
    6 september, 2004 vid 14:50 som svar på: Cabrinhas nya hemsida uppe…

Min? Aaaahh, du menar http://www.jesperberg.com! Klar innan jag sticker = en månad som längst. Fan måste fixa websäker färg såg jag.

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 19:34 som svar på: Lumpen

Säg att du inte vill göra skiten. Funkade bra.

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 19:32 som svar på: urkrokad

Svar till:

depowern funkar tvärt om när man kör unhooked. alltså full power när du är hooked är minsta power när du är unhooked. Men det är mycket bättre att göra en knut för att har du tex full de-power (max power hooked) när du är unhooked så kan du inte svänga drak fean

[/ QUOTE ]

Va fan snaggar du för skit?

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 17:52 som svar på: en mästares utrustning

Va fan e det med er? Ser ni inte att det är den bästa bomen ever. Cabrinha! Modifierad.

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 12:22 som svar på: brädtyngd..

Svar till:

knarkpepä

[/ QUOTE ]

PatteOL, påhopp. Tut-tut.

Sida 203 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA