Forumsvar skapade

Sida 204 av 265
  • pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 12:20 som svar på: nån som ska till varberg eller

Jävla slöa skåningar.

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 12:19 som svar på: en mästares utrustning

Ser ut som mina grejer.

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 09:36 som svar på: brädtyngd..

Lyssna ALDRIG på Pepä.

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 00:34 som svar på: brädtyngd..

Du, jag är cirka hundra gånger klenare än Chrille D (kolla bara några bilder) men det skiter väl jag i, det sitter bara i huvet. Grejen är att inte tänka på vad du kör eller inte kör på, det är helt onödigt. Är du på havet så är du. Är du på land så är du. Är du på krogen så är du. Är du med tjejen så är du. Är du i skolan så är du. Är du på jobbet så är du. Är du jobbig så är du. Är du villig att ge allt så är du. Är du Hengo så är du. Är du dig själv så är du.

Med andra ord, 100% i varje situation är vad som räknas. Därför spelar det ingen roll om du kör en Tablasbräda på 2 kilo eller en plywood på 6. Dominerar du så dominerar du. Ok?

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 00:23 som svar på: Nu e det tamejfan vindstilla i Habo…

Stellan chefar.

• pepa

Medlem
    5 september, 2004 vid 00:18 som svar på: brädtyngd..

Det första jag vill säga är: Lyssna inta på mig! Sådär ja, nu slipper alla andra säga det.

Det andra är: En bräda som väger lite mer kommer inte att stoppa dig från att göra det roligaste som finns, nämligen att kitesurfa. Om du är lite klen som Chrille D så kanske du behöver en lätt bräda för stt kunna snurra o grejer men har du lirat fotboll så är det inga problem. Ge mig en bräda på tio kilo så ska jag visa.

Säkerligen kommer det att skilja sig lite i köregenskaper men va fan, vi här kan inte säga nåt vettigt alls om skiten om inte du säger vad du vill göra och vad du tycker är najs. Prova prova prova. Du väljer vad som är bäst för dig. Lou Och Dre säger att det är större än hip hop. Fatta.

• pepa

Medlem
    4 september, 2004 vid 18:01 som svar på: oceanrodeo? bra /dåligt?

De är buckliga.

• pepa

Medlem
    4 september, 2004 vid 13:53 som svar på: mmmh ny bräda 🙂

Du kan väl fråga honom ändå eller?

• pepa

Medlem
    3 september, 2004 vid 22:31 som svar på: Cabarete, Dominikanska…

Va fan ska ni hyra för det är ju värdelöst. Kan ju inte köra med nån produktionsskit.

• pepa

Medlem
    3 september, 2004 vid 22:30 som svar på: mmmh ny bräda 🙂

V2Max direkt från Hawaii, där har ni da shit. Fråga Dre o grabbarna.

• pepa

Medlem
    3 september, 2004 vid 17:59 som svar på: byta till SS nu då hugo?

Nä du har fan rätt…

• pepa

Medlem
    3 september, 2004 vid 17:55 som svar på: byta till SS nu då hugo?

Va fan säger du Peter???

• pepa

Medlem
    3 september, 2004 vid 17:55 som svar på: Cabrinhas nya hemsida uppe…

Nä, jag har tre gånger så bra deal som dem.

• pepa

Medlem
    3 september, 2004 vid 17:54 som svar på: tävling i holland

När?

• pepa

Medlem
    3 september, 2004 vid 17:53 som svar på: Cabarete, Dominikanska…

Men guman lilla, certa tror jag innebär att bli instruktör…. Puss!

Sida 204 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA