Forumsvar skapade

Sida 221 av 265
  • pepa

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:15 som svar på: Cabrinha 05!!!

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Svar till:

En reflektion:
    Om nu 05:orna är på gång vem köper då 04:a prylar även om man får vänta nån månad innan det kommer till butik.
    Inte så bra att snacka 05:or i juni månad….., inte ur försäljnings synpunkt varje fall.

[/ QUOTE ]

börjar skickas ut i augusti vad jag har hört

[/ QUOTE ]

Det där stämmer inte, och jag har inte testat någon heller. Skulle bara härma Chrille lite.

[/ QUOTE ]

Jag har pratat med en del försäljare utomlands och de sa att de troligen skulle kunna skicka 05orna redan vid augusti, om jag förbeställde.

[/ QUOTE ]

Sorry, men det srämmer inte. Var på Neilprydemöte på Teneriffa i förra veckan och gosse, kitarna kommer inte i augusti.

• pepa

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:13 som svar på: SVERIGE TILL KVARTSFINAL!!!!

Chef chef chef!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fett med gött.

• pepa

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:45 som svar på: Cabrinha 05!!!

Svar till:

Svar till:

En reflektion:
    Om nu 05:orna är på gång vem köper då 04:a prylar även om man får vänta nån månad innan det kommer till butik.
    Inte så bra att snacka 05:or i juni månad….., inte ur försäljnings synpunkt varje fall.

[/ QUOTE ]

börjar skickas ut i augusti vad jag har hört

[/ QUOTE ]

Det där stämmer inte, och jag har inte testat någon heller. Skulle bara härma Chrille lite.

• pepa

Medlem
    22 juni, 2004 vid 04:49 som svar på: Best trick – PKRA Cabarete

Gött Chrille! Vad satte du som värst?

• pepa

Medlem
    20 juni, 2004 vid 17:20 som svar på: Bra kitedvd?

Dream o Ten4.

• pepa

Medlem
    20 juni, 2004 vid 09:41 som svar på: PKRA forts…

Det är ju det jag alltid har sagt till er gubbar!!!! Ni måste kötta mera!!! Ner med kiten och kör! Dessutom är det fan mycket lättare när man kör kiten 10 meter från vattnet.

Anki: Jag sa inte att Mike klagade, jag sa att han skulle domininera mera.

• pepa

Medlem
    20 juni, 2004 vid 00:29 som svar på: PKRA forts…

Inget skitsnack om domarna nu, de gör så gott de kan. Mike har ju vunnit alla andra små tävlingar han varit med i, och jag antar att domarna där är mycket bättre än de som dömer i PKRA? Nä, säg till Mike att han får börja domininera lite mer istället. CHEFA!

• pepa

Medlem
    20 juni, 2004 vid 00:27 som svar på: Fett ös i Cabarete!!

Annapanna, jag vet. Dominera gör jag alltid, även om jag kanske kommer åka ut innan jag ens är med i skiten. Men fan, kiteloop HP o sånt e ju simpelt.

• pepa

Medlem
    18 juni, 2004 vid 04:44 som svar på: Fett ös i Cabarete!!

Gött o sånt Christer! Den där kiteloop HP:n ska vi nog klara av rätt snart.

• pepa

Medlem
    17 juni, 2004 vid 13:55 som svar på: Bilder Bäng ons 16/6

Svar till:

Man ser ju verkligen i dessa bilder att Naish är ju faktiskt ”måttstocken” på hur riktig kiteutrustning skall vara.

[/ QUOTE ]

Nja, jag skulle nog säga att Naish är ju faktiskt ”måttstocken” på hur riktig kiteutrustning skall vara. Inget annat.

• pepa

Medlem
    17 juni, 2004 vid 04:51 som svar på: Surfsession, Björlanda i Göteborg 16/6

Jag ser faktiskt ingen på bilderna som har ful åkstil, och jag har ändå sett Rambo köra.

• pepa

Medlem
    17 juni, 2004 vid 04:46 som svar på: Dag 2 PKRA

Najs. Rock on.

• pepa

Medlem
    15 juni, 2004 vid 05:00 som svar på: Lite bilder från Coche och Cabarete

Svar till:

anna käkar sand?

[/ QUOTE ]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Var det den tävlingen du vann Anna?

• pepa

Medlem
    15 juni, 2004 vid 04:59 som svar på: Pan!!

Vad var det för tävling? Däcka efter minst antal Cuba Libre? Gött med fett Anna!!! Jag funderar på Tyskland men samtidigt vetefan om det inte är bättre att komma in och dominera i den sista deltävlingen, utan att ha varit med innan. Jag kommer ju vara i Brasil ca 1 1/2 månad innan tävlingen börjar och ligga och nöta in de sista grejerna. Tänkte det hade varit gött att dra en S-bend till HP eller en SÄPO eller nåt sånt gött i kvalet…

Ring mig när ni kommer hem!

• pepa

Medlem
    14 juni, 2004 vid 09:47 som svar på: Rågelund ikväll

Fan gubbar, har ni hört talas om något som stavas fotboll? No kite.

Sida 221 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA