Forumsvar skapade

Sida 259 av 265
  • pepa

Medlem
    7 maj, 2003 vid 15:09 som svar på: Kanske en dum fråga?

Tycker det är den absolut roligaste stilen att köra! Jag kör en hel del med pulleybar och 20-meterslinor, dock fortfarande med fotstroppar (bindningar för några år sedan). Kan inte säga att det ser ut som när Lou rippar (vem kan det?), men ett par handlepasses och lite skojiga grejer kan man väl flippa iväg. Rågelund kallas mitt paradis.

• pepa

Medlem
    7 maj, 2003 vid 15:05 som svar på: Tävling!!

Eftersom det finns en anmälningsavgift så måste det väl finnas priser?

• pepa

Medlem
    3 maj, 2003 vid 00:38 som svar på: snodd bräda

Köp en ny för satan i gatan och ta ut den gamla på försäkringen. Det klart det är mycket pengar, men jag tycker du köpte fel bräda från början. År 2003 är det helt klart Wipika eller Cabrinha (mycket lättare nu än de som fanns i Cabarete) som gäller i produktionsväg, Magic Wave (företag i Danmark) i custom-väg. Eller om Chrille Dittrich vill, det bästa ni kan få: Customs från mannen själv. Puss & kram!

• pepa

Medlem
    2 maj, 2003 vid 20:16 som svar på: Hola göteborgare, kom till Skåne, we miss you!!!!!

ÄÄÄÄääääÄÄäääÄäääähhhh va faen Anna??!?!!?? Vi vill ju ha dig i Team Cabrinha! FIck du inte mailet? A ja, Gaastra gör ju bra grejer de med. Så länge du inte kör deras brädor är jag nöjd! Men du vet att du får passa dig nu, det är nån svensk kajtare som är på alla Gaastra-tjejer han får syn på…
    Din sele är fortfarande paj. Frågade på SP men grejerna var slut, skulle komma in nu i dagarna. Kan få låna min Wipika så länge om du vill. Jag slår en signal i helgen ang. resa söderut. Vi kommer nog ner snart, saknar er oxå!

• pepa

Medlem
    2 maj, 2003 vid 20:09 som svar på: peps

Fan ska ni jö i Halmstad, d e la Rågge som gäller i vått o tått!!! Ä okej, jag slår en plingon i alla fall, Toffe svarar ju itte den jävla fesröven. Ciao!

• pepa

Medlem
    2 maj, 2003 vid 15:27 som svar på: habo på lördag!

Fan Pan, du verkar bli lite ensam i Halmstad. Men det blir säkert skojsigt ändå!!

• pepa

Medlem
    1 maj, 2003 vid 08:51 som svar på: ÅSA I MORGON! någon me bil?

Har ni stuckit än eller? Om inte, finns det plats för en vilsen stackare som knappt har cash till tåget? Ring mig! 0733-990286

• pepa

Medlem
    30 april, 2003 vid 16:07 som svar på: Usa

Va fan, köp custom-brädor i Danmark, Magic Wave heter de. Billiga och bra. Kolla på Cabrinha.com, Mårten Lander som är där kör en.

• pepa

Medlem
    30 april, 2003 vid 16:05 som svar på: Prova på dagen!

Mike… han kan väl ingenting? Eller har han äntligen lärt sig bodydragga?

• pepa

Medlem
    29 april, 2003 vid 19:17 som svar på: Askimsviken imorrn onsdag

Torsdag är given! Vet ej om det blir viken, Rågge eller kanske rentav Varberg.

• pepa

Medlem
    29 april, 2003 vid 15:25 som svar på: Kitetävling 17-18 Maj

Gött mos Hubbe! Nu jävlar.

• pepa

Medlem
    29 april, 2003 vid 15:22 som svar på: wakeskate?

Du kan nog inte räkna med att plana tidigt med en wakeskate, i varje fall ingen som inte är gjord för kite, detta för att den har så mycket rocker.

• pepa

Medlem
    27 april, 2003 vid 20:25 som svar på: Wipika återförsäljare…

Kunde inte beskriva det bättre själv. Brädorna är dock helt ok.

• pepa

Medlem
    27 april, 2003 vid 14:09 som svar på: Bilder från fredagens session!

Slå mig en ring också Hugge, kanske hänger på. Mike har väl kommit hem när du är hemma igen?

• pepa

Medlem
    26 april, 2003 vid 18:30 som svar på: Lite bilder från Leucate, France

Se nu till att slänga in lite bilder från kommande roadtrip också Hugge, ska bli gott att se vad ni har för er där nere.

Sida 259 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA