pepa
Forumsvar skapade
-
Tycker det är den absolut roligaste stilen att köra! Jag kör en hel del med pulleybar och 20-meterslinor, dock fortfarande med fotstroppar (bindningar för några år sedan). Kan inte säga att det ser ut som när Lou rippar (vem kan det?), men ett par handlepasses och lite skojiga grejer kan man väl flippa iväg. Rågelund kallas mitt paradis.
-
Köp en ny för satan i gatan och ta ut den gamla på försäkringen. Det klart det är mycket pengar, men jag tycker du köpte fel bräda från början. År 2003 är det helt klart Wipika eller Cabrinha (mycket lättare nu än de som fanns i Cabarete) som gäller i produktionsväg, Magic Wave (företag i Danmark) i custom-väg. Eller om Chrille Dittrich vill, det bästa ni kan få: Customs från mannen själv. Puss & kram!
-
ÄÄÄÄääääÄÄäääÄäääähhhh va faen Anna??!?!!?? Vi vill ju ha dig i Team Cabrinha! FIck du inte mailet? A ja, Gaastra gör ju bra grejer de med. Så länge du inte kör deras brädor är jag nöjd! Men du vet att du får passa dig nu, det är nån svensk kajtare som är på alla Gaastra-tjejer han får syn på…
Din sele är fortfarande paj. Frågade på SP men grejerna var slut, skulle komma in nu i dagarna. Kan få låna min Wipika så länge om du vill. Jag slår en signal i helgen ang. resa söderut. Vi kommer nog ner snart, saknar er oxå! -
Fan Pan, du verkar bli lite ensam i Halmstad. Men det blir säkert skojsigt ändå!!
-
Har ni stuckit än eller? Om inte, finns det plats för en vilsen stackare som knappt har cash till tåget? Ring mig! 0733-990286
-
Mike… han kan väl ingenting? Eller har han äntligen lärt sig bodydragga?
-
Torsdag är given! Vet ej om det blir viken, Rågge eller kanske rentav Varberg.
-
Du kan nog inte räkna med att plana tidigt med en wakeskate, i varje fall ingen som inte är gjord för kite, detta för att den har så mycket rocker.
-
Kunde inte beskriva det bättre själv. Brädorna är dock helt ok.
-
Slå mig en ring också Hugge, kanske hänger på. Mike har väl kommit hem när du är hemma igen?
-
Se nu till att slänga in lite bilder från kommande roadtrip också Hugge, ska bli gott att se vad ni har för er där nere.