rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
jag är sugen på något komplement till min 8:a och 16… Sugen på den beggade 12:an men borde inte den komma lite väl nära min 16 X3?
Vafan, totte körde ju sin EH 10 samtidigt som jag körde X3:an i somras…[/ QUOTE ]
12an e i kanonskick säg till innan den 27 jan.
-
Vi körde nya 9an idag på playan, den är ännu snabbare än förra årets. väldigt jämn ofin, nya sömmar i hela kiten, så inte en wrinkle nånstans och bättre stretch capabilities, eva skydden mellan strutarna har vi kastat bort, sen är det förstärkt LE så man kan pumpa LE ännu hårdare, pumpen har metallskaft och glänser lite mer än vanligt

mindre bomtryck på hela linjen, man märker mest skillnad på de större. Blir förhoppnignsvis photoshoot imorgon.
Bomen har en hel del förändringar, ingen metall grej i mitten, tre oliak sizes på depowersnöret, depower releasen är förstärkt med kolfiber latta och väldigt robust nu, chickenloopen har en roterande länk plus större release på sidan av istälelt för lillabollen ovanför.., vi testade bomen idag för 700+KG och allt löste ut som det skulle, de tre spectra linorna vi knöt med pajja före bomen…
sen fick vi ett eko from the past:.., 50st BEST pullybars om nån vill ha en så säg till.
-
Svar till:
Fick ett vettigt svar nu från Katrine så det verkar ordna sig med annat boende. Men 300 dollars per månad var ju jevligt bra pris. På Goletas hemsida står 60 per dag och person..
[/ QUOTE ]
MrsEH är chef för alla Tropical hotells i DR, säg bara till så kirrar jag en bra deal…
-
Svar till:
He He nej då hade den ju absolut inte varit sleden. Måste bara ge igen på Rambos spydiga svar har bara ändrat ett litet ord annars är det Rambos egna ord alltihopa.
Han får ju inte ha ensamrätten totalt på att såga allt.

Saknar du Habo nu?

[/ QUOTE ]
haha va har jag nu gjort? tror den där ludde har vatt igång o skrivit nått elakt i mitt namn…
-
faen vilken sleden flagga
-
tjena jo fan 500 NOk per man åh ni e på, du o ricki, maila mig
-
jo jag känner katrine, rätt slapp i blygläpparna…
per månad på Goleta, jevligt prisvärt om man vill bo utanför cabarete.
-
vi fick 60 nya 2005 kites igår, 20 Custom EH, 40 EH Prototype
-
haha, glöm det, det är inte färg på väggarna ens…
jag kan fixa boende till er på Tropcial Goleta rakt över gatan för typ 250-300 USD beroende på rum storlek…
-
11an ca 800 + 160 för bom linor tror jag prsierna är itne satta ännu
-
haha, hörde du börjat gå lös med olika flaggor o grejer i habo ljung på en sleden bambupinne? stämmer detta?
-
Svar till:
Hej igen
Vad är det för prisklass? Om man vill ha en bra kite på 14-15kvm? Säljer de flera märken? Finns där något beg till bra pris?
[/ QUOTE ]
fenorna kostar typ 85kr st, super asymetriska, special designade deluxe fenor.
Hp leash runt 30 dollar ’tror jag’
vi har 7 – 9 -11 2005 inne, annars finns det nya 13 och 15 Wave 2004, tror jag låt mig kolla upp.
bra deal på 2004orna…
en beg 12a 1 månad gammal, i kanon skick runt 650 USD plus 50 usd till den som tar med den.
-
Nya prylar 2005 direkt från shopen här i Cabarete.
-
rambo_johnson
Medlem20 januari, 2005 vid 12:46 som svar på: Bare torrdräkter- Någon som hört talas om?sajme shit different najms