rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
ser ut som en vadar kostym for fiskare..

[/ QUOTE ]
WÖRD hehe
-
Brugal o Presidente para mi
-
ser inte så jväla gött ut endå.. finsn sjsytare ställen på ön
-
weweweee, stackars kiteforum
-
fan ni e inte riktigt kloka
-
ska du odla hash i den där ella?

-
Svar till:
Swell har natrurligtvis Team-åkare som är full sponsade.
[/ QUOTE ]
vilka?
-
Svar till:
Svar till:
Jag tycker inte du promotar Naish mer än vad andra promotar sina märken, jag håller även med dig att du aldrig smutskastar andra märken eller att promotandet sker på andra märkens bekostnad! Det jag reagerat på är att när jag ville/försökte marknadsföra Globerider på samma sätt blev jag förbjuden att göra det av Stefan, om jag inte köpte reklam på sidan, vilket Swell inte har, detta tycker jag är en tråkig dubbelmoral på steffo, som inte har med dig att göra! Mvh Bengt N
P.s Jag valde att inte köpa reklam plats om det ej skedde en upprensning av vissa typer av inlägg på steffo, sedan komm Moderator funktionen, men då hadde Skid gått i graven, annars skulle jag självklart valt att supporta steffo med reklam intäckter D.s[/ QUOTE ]
Glömde logga in, men de flesta skulle nog ändå kunna gissa vem det var![/ QUOTE ]
WORD
-
Svar till:
Naish bommarna har ju varit jävligt bra tycker jag, enkla och inget massa lull lull på dem.
[/ QUOTE ]
UDS sög ju stenhårt, bomen e sådär. SS e fet
-
Svar till:
ja lite sex behöver den nog, för osexigare än så går det nog inte att göra en bräda. kissgul å vit. men å andra sidan, de e ju naish
[/ QUOTE ]
WÖRD
-
asså Hugo Ljungberg kör
7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/19
110kg
a
sså bar aså ni vet intressepil i ögat -
give him an offer he cant refuse..
-
såg en proto av den i mars i las terrenas, den flygar bra
-