rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
asså ja trro man kan hoppa jätte högt med en ny kite
-
Svar till:
Eh Eh Eh skit?
Hur många foils har du kört Luuddee mannen! 
[/ QUOTE ]
räcker det itne att lyssna på mig, foils är fan skit PERIOD, tom kitewing e bättre
-
enligt rykten på kiteforum ska det stämma
-
Svar till:
L I F T A S S
all framtid i ett paket[/ QUOTE ]
ska fan döpa en kite till l i f t a s s
-
jom igen nu näset locals se till o vara där
-
med tanke på hur käzz det är me foil, hur bra kan då Naishs foil vara?
om jag någonsin skulel ta med tång i en foil, så skulle det vara Flysurfers Speed Wing…
-
trodde det var en tysk…
-
Svar till:
sorry, men de kommer inte hända så möe mer
lite små prylar hit och lite dit i övrigt kommer det se lika dant ut[/ QUOTE ]
EYY MASSOR AV BAllA GREJER o GÖRA, va säger ni om en seamless kite, som möjligör dramatisk viktminskning, du kan få en kite som väger 1/5 del, klistrar ihopkiten med ultra ljud… med lite nya feta material, finns en kolfiber/ kevlar väv som är helt sjukt fet.
-
Svar till:
aaaahhh med era planer o hugge i bilen kommer ni inte ens över åsen hahahaha
[/ QUOTE ]
jag åker ingen bil, jag flyger ju
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Sag en kille idag som slappte/tappa kiten sa den borjade rulla ivag over vattnet. Det blaste lite offshore vind sa enn annan snubbe skulle spela hjalte och aka o hamta den. Nasta gang jag kolla dit sa hade han lyckats trassla in den andra kiten i sina linor o holl pa att bli draggad i en en stenpir.. han sista dagar var raknade men han hade tur o quickreleasen fungerade trots lin o kite harvan, sa det slutade lyckligt med endast en sondertrasad kite. Men min fraga angaende detta ar hur skall man plocka upp en kite pa vift pa sakrast mojliga satt

[/ QUOTE ]
ja har gjort det ett par gånger det är rätt jävla livsfarligt, bästa kan va o kita ifatt bomen och försöka få tag på en leash etc, last resort är att försöka få tag på själva kiten.
[/ QUOTE ]
Det är nog en bättre lösning men om det nu finns en leash så ska man förklara för killen vad den är till för

[/ QUOTE ]
skiten kan ju haverera, de flesta kör ju dessutom utan nån leash alls.. ’inc me’
-
Svar till:
Sag en kille idag som slappte/tappa kiten sa den borjade rulla ivag over vattnet. Det blaste lite offshore vind sa enn annan snubbe skulle spela hjalte och aka o hamta den. Nasta gang jag kolla dit sa hade han lyckats trassla in den andra kiten i sina linor o holl pa att bli draggad i en en stenpir.. han sista dagar var raknade men han hade tur o quickreleasen fungerade trots lin o kite harvan, sa det slutade lyckligt med endast en sondertrasad kite. Men min fraga angaende detta ar hur skall man plocka upp en kite pa vift pa sakrast mojliga satt

[/ QUOTE ]
ja har gjort det ett par gånger det är rätt jävla livsfarligt, bästa kan va o kita ifatt bomen och försöka få tag på en leash etc, last resort är att försöka få tag på själva kiten.
-
Svar till:
Javafanken ska man göra när inte kameran man har fixar att ta bilder i mörker. Ville ju s.a.s visa att spoten finns iaf.
Nåja, har hittat en spot som är mycket bättre med ljus från tre håll = väldigt ljust dygnet runt. Perfekt!Ska plåta den någon kväll framöver.

/Kaj
[/ QUOTE ]
fan Stryn vid midsommar borde funka dygnet runt
-
kasst läge