Forumsvar skapade

Sida 129 av 395
  • rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    27 november, 2004 vid 04:09 som svar på: Framtiden inom kitesurfingen?

asså ja trro man kan hoppa jätte högt med en ny kite

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    27 november, 2004 vid 00:54 som svar på: BRA AFFÄRER

Svar till:

Eh Eh Eh skit? wink.gif Hur många foils har du kört Luuddee mannen! grin.gif

[/ QUOTE ]

räcker det itne att lyssna på mig, foils är fan skit PERIOD, tom kitewing e bättre

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    26 november, 2004 vid 22:40 som svar på: Aron hadlow byter till Slingshot

enligt rykten på kiteforum ska det stämma

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    26 november, 2004 vid 13:47 som svar på: Framtiden inom kitesurfingen?

Svar till:

L I F T A S S
    all framtid i ett paket

[/ QUOTE ]

ska fan döpa en kite till l i f t a s s

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    26 november, 2004 vid 12:50 som svar på: Dagordning och plats 4/12

jom igen nu näset locals se till o vara där

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    26 november, 2004 vid 12:44 som svar på: BRA AFFÄRER

med tanke på hur käzz det är me foil, hur bra kan då Naishs foil vara?

om jag någonsin skulel ta med tång i en foil, så skulle det vara Flysurfers Speed Wing…

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    26 november, 2004 vid 12:08 som svar på: BRA AFFÄRER
  • rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    26 november, 2004 vid 01:22 som svar på: en bild från Brazil

trodde det var en tysk…

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2004 vid 22:12 som svar på: Framtiden inom kitesurfingen?

Svar till:

sorry, men de kommer inte hända så möe mer
    lite små prylar hit och lite dit i övrigt kommer det se lika dant ut

[/ QUOTE ]

EYY MASSOR AV BAllA GREJER o GÖRA, va säger ni om en seamless kite, som möjligör dramatisk viktminskning, du kan få en kite som väger 1/5 del, klistrar ihopkiten med ultra ljud… med lite nya feta material, finns en kolfiber/ kevlar väv som är helt sjukt fet.

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2004 vid 19:30 som svar på: Vi kopierar -Nord-Resan-

Svar till:

aaaahhh med era planer o hugge i bilen kommer ni inte ens över åsen hahahaha

[/ QUOTE ]

jag åker ingen bil, jag flyger ju

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2004 vid 16:24 som svar på: Hur stoppa en flyende kite

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Sag en kille idag som slappte/tappa kiten sa den borjade rulla ivag over vattnet. Det blaste lite offshore vind sa enn annan snubbe skulle spela hjalte och aka o hamta den. Nasta gang jag kolla dit sa hade han lyckats trassla in den andra kiten i sina linor o holl pa att bli draggad i en en stenpir.. han sista dagar var raknade men han hade tur o quickreleasen fungerade trots lin o kite harvan, sa det slutade lyckligt med endast en sondertrasad kite. Men min fraga angaende detta ar hur skall man plocka upp en kite pa vift pa sakrast mojliga satt confused.gif

[/ QUOTE ]

ja har gjort det ett par gånger det är rätt jävla livsfarligt, bästa kan va o kita ifatt bomen och försöka få tag på en leash etc, last resort är att försöka få tag på själva kiten.

[/ QUOTE ]

Det är nog en bättre lösning men om det nu finns en leash så ska man förklara för killen vad den är till för grin.gif

[/ QUOTE ]

skiten kan ju haverera, de flesta kör ju dessutom utan nån leash alls.. ’inc me’

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2004 vid 15:56 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

åga var?

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2004 vid 15:11 som svar på: Hur stoppa en flyende kite

Svar till:

Sag en kille idag som slappte/tappa kiten sa den borjade rulla ivag over vattnet. Det blaste lite offshore vind sa enn annan snubbe skulle spela hjalte och aka o hamta den. Nasta gang jag kolla dit sa hade han lyckats trassla in den andra kiten i sina linor o holl pa att bli draggad i en en stenpir.. han sista dagar var raknade men han hade tur o quickreleasen fungerade trots lin o kite harvan, sa det slutade lyckligt med endast en sondertrasad kite. Men min fraga angaende detta ar hur skall man plocka upp en kite pa vift pa sakrast mojliga satt confused.gif

[/ QUOTE ]

ja har gjort det ett par gånger det är rätt jävla livsfarligt, bästa kan va o kita ifatt bomen och försöka få tag på en leash etc, last resort är att försöka få tag på själva kiten.

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2004 vid 13:37 som svar på: Nite-Kite i Uppsala…

Svar till:

Javafanken ska man göra när inte kameran man har fixar att ta bilder i mörker. Ville ju s.a.s visa att spoten finns iaf.
    Nåja, har hittat en spot som är mycket bättre med ljus från tre håll = väldigt ljust dygnet runt. Perfekt!

Ska plåta den någon kväll framöver. grin.gif

/Kaj

[/ QUOTE ]

fan Stryn vid midsommar borde funka dygnet runt

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2004 vid 03:30 som svar på: PKRA Ceara- Fortaleza- Brazil! 041123

kasst läge

Sida 129 av 395
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA