rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
fean har aj missat nu
-
rambo_johnson
Medlem28 september, 2004 vid 23:15 som svar på: Mediakåta Ystadpågar fick styra upp situationenSvar till:
angående pelikanerna kan det ju bero på att så stora fågel-as inte är direkt utsatta för rovfåglar…
[/ QUOTE ]
jevla sant
-
jag ska sälja mina plankor inna ja drar till cabarete i vinter
-
tycker nog vi ska starta en ornitolog förening…
-
rambo_johnson
Medlem28 september, 2004 vid 20:55 som svar på: Mediakåta Ystadpågar fick styra upp situationendå får vi ta o filma lite fåglar, nån som har några lockänder el dylikt vi kan sätta ut i habo?
-
menar väl det
-
men fan den sög juh, vinden sög, hade vatt bättre om du filmat mitt fede mega super hopp

-
Svar till:
ja du, hängsele låter ju som ett bra svar. fast danska e fetare; trapets =) (osäker på stavning men vår danske mästare kanske kan hjälpa till..)
[/ QUOTE ]
kan faktiskt heta trapets på svinska me
-
finns bara en: EH
-
talade med min gode morbror han tyckte det hela var urlöjligt och skulle ringa ordförande i sveriges ornitolog förening och se om han verkligen tyckte de fina drakarna kan vara nogåt större hot mot fågellivet.
-
Anna kom, kom till mig, så får du värme
-
det är lite luddigt det där…
Eric och Peter äger fortfarande EH Kiteboarding och de har fortfarande rätten att designa kites åt andra företag. och rätten att sälja feta prototyper och Custom grejer…
-
Svar till:
mycket hype men idag sag jag faktiskt det med egna ogon. en snubbe pa en 10a och liten brada nar resten korde 12-16…
[/ QUOTE ]
eller en fet hugge häng på en 19 när andra körde 12