rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem21 september, 2004 vid 09:40 som svar på: 1 timmes jobb 300kr, bilburen göteborgarehaha fan va gött
-
fan pepessss, kom ner hit så kan du åka oss upp
-
fitta kuk , cock, dick, anus
[censored] -
Svar till:
Chill guran!
Jag tror att alla egentligen menar väl. Visst har vi mer problem och löper större skaderisk just här mitt i landet men det är ju på eget bevåg man kör.Tackar för alla omtankar även om det nu inte var meningen med posten. Det som var tanken var att varna alla lite för dessa termikbyar som far omkring överallt nu. Jag ser ogärna att någon lyfts på samma sätt som jag utan skydd, och tur för den delen. Då kan det sluta riktigt illa.
Eric
[/ QUOTE ]
höhö, fan e man desperat efter kite så är man
-
Svar till:
Hej!
Köp ett par ”Local Sprit” stroppar från Surfersparadise och ett par ”3D Tiny White pads” från Air Born. Har haft LS stropparna ett tag och gillar de… väntar på padsen, men de ser sköna ut!
[/ QUOTE ]
Sams nike Air sulor går fan itne av för hackor
-
and get raddy fö speed
-
rambo_johnson
Medlem19 september, 2004 vid 17:09 som svar på: Höjdhoppningstävlingen flyttad till IMORGONSammi, ska du me till Lagunen? jag har en bräda till dig
-
fan blåser alltid för 12kvm, 54% kite i Dec och JAn, 25 av 30 dagar kite i feb, mars
-
rambo_johnson
Medlem18 september, 2004 vid 09:50 som svar på: Gillar inte det nya upplägget på Steffo!!när e du på vannet igen mille?
-
Svar till:
jag pallar nog inte heldag imon, men en timme eller två ska man väl klara av
[/ QUOTE ]
blåser d der nere
-
utväxlnign jöög, du kan ha kortare bömm, eftersom du slapapr ena mittlinan så blir andra styrlinan ”kortare” än va den skulel me ne vanlig Böm
-
Svar till:
Pepe Loco menar alltid allvar när han backar upp sin homieRamboooooooo.
[/ QUOTE ]
hell yeah o hugo loco backar alltid sin broder Peps ”spyan” Loco
Är det nått fel på o tycka att nån får skylla sitt sorry äss som kör en foil i tokbyyig vind och dessutom på land med en rullebör under fossingarna. Men man lär så lenge man levor.
-
ja den blir trögstyrd, det du vinner i väg förlorar du i kraft