rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
tycker bilderna var rätt dassiga hoppas kunna få se nått lite bättre på siten dock.
Mat ska vi inte fotta lite i dalen snart?
-
är du i cabarete nu?
-
men fan, vi vill gå in via stefoo o inte surfzone, kalla mig konservativ men så ska d fan va
-
fan revet i jonstorp ska va rätt fett på NV det mä, vad har du o säga om d Davidooo
-
nä men kolla vågorna i natt, man får va där vid 0600 elelr när solen kommer upp
-
faen, va har ni gjort med forumet? allt e plottrigt o man måste logga in varje gång skeeetjobbigt, o sen när man laddar upp bilder så funkar det kass, man måste typ klicka på bifogad för o se den, tar toklångtid.
kan ni inte ändra tillbaka
skciakde det till konfmaster på den här länken : http://www.surfzone.se/forum/contactus.php?Cat=
-
vi får maila kodden steffo
-
rambo_johnson
Medlem15 september, 2004 vid 10:52 som svar på: Är det någon som skall köra i gbg trakten ikväll?man e ju on da westcoast, vettu, va rätt fett här nere i torekov, ser ju ännufetare ut imorrn, vi ska ut o vpgsurfa lite nu
-
TOKiliTOK FETT
nästan bud på o ringa ner den där MAthiEuuuu
-
Svar till:
vart e det man kör i askim är det i askims badet? eller vart riggar man och i vilka vindriktningar funkar det? undrar också har en kite på 10 kvm har kört denna sommaren och i vilka vindar treor ni jag kan anävnda denna då väger 7o kg, uppskattar riktiga svar..
[/ QUOTE ]
du, 4 ged aboud id, blåser det över 20 sekund så får du fan ha nått litet asså
-
rambo_johnson
Medlem15 september, 2004 vid 10:01 som svar på: Är det någon som skall köra i gbg trakten ikväll?ser ju rätt safe ut, ska dra enr o kolal lite waves nu
-
FAEN
Kukaaan, varför syns itne bidlerna som förr käka vi för mycke bandbrädda ella…hehe
-
MOtta fokas till fokin windsurfersteffokodden
-
hur gick det, var det bara jag som lyckades missa det? gjorde hon bort sig eller?
-
funkar fna inte o bifoga bilder längre