rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
fattar fan inte varför dom fortfarande använder den sömmen, förstärkning eller inte…
-
va fan e fel på habo? du kan ju dra till kalgshamn annars
-
o jag har en splajsny 10 kvm 2004!
-
Svar till:
Du kastar inte bort ett år. Tro mig, sök till flottan och du skall få se. Dessutom är det en merit om du någon gång tänker söka jobb.
[/ QUOTE ]
eller då man ska starta en skitnördig kitesida typ kiteboarding.se eller gaykitesurfer.se
-
Svar till:
hur gör alla? drar ni in depowern innan ni krokar ur eller kör ni med så lite depower att det knappt blir någon skillnad eller krokar ni bara ur och kör överskotade? vad har ni för tryck i draken urkrokade på en skala från 1-5 där 1 är slacka linor och 5 är rejält överskotad?
[/ QUOTE ]
fan e du helt kass eller, använd pallet
-
Svar till:
Får jag ledigt ifrån jobb + Vind såklart + Tillräckligt många i bilen plats för 6 passagerare för att dela bensinen så är jag på. får väl i allafall vara minst en tre fyra stycken.
[/ QUOTE ]
fixar du en sån där röd firma bil med stege så e jag på
-
Svar till:
hehe… men jag e ju liten å klen..

finns det nån här i malmö trakten som vill bygga sin egna bräda? så skulle man kunna slå sig ihop å se om de funkar. e ju rätt kul med saker man gjort själv!
[/ QUOTE ]
sjukt klen må ja säga
-
dom e inte sämst
-
Svar till:
Snabb du är mannen… Tänkte skaffa mig ett sånt där flashigt IKO-cert så jag kan hyra prylar i framtiden…. Var kommer du (Huuuuugo) hålla till i vinter då?
[/ QUOTE ]
vaddå IKO cert? vem fan behöver det? du behöver inte det för o hyra prylar, men du bör ju kunan ta höjd i alla fall
jag ska till Punta Cana i vinter
-
jag e inte så mycke fan av Formica its 4 cheap modda fökas
-
vad blir man på ett sånt där cert?
-
haha, fan små pojkar vid godisståndet…
-
rambo_johnson
Medlem3 september, 2004 vid 14:52 som svar på: ”Hurricane Frances” på väg mot floridaasså jag skulel vilja dra upp en 19kvm där asså, fett asså, bara flyga iväg lixom aldrig komma ner lixom, fett
-
fean melka ska vi dra ner o kolla läget där enre i höst?