rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Tänkte köra imorgon någonstans, någon som vet var de skall i Skåne?
Har dålig koll på var alla brukar vara i olika vindriktningar och är fortfarande nybörjare när det gäller kiting. Har gett mig fan på att det skall funka bra imorgon så att man med ett leende på kvällen kan avnjuta den kalla ölen!Mvh
Marcus i Hörby[/ QUOTE ]
Höööörby, fan ktia på sjön för fan fonkar bra på västan
-
men fan har ni testat en vanlig kite ella
-
ska vi kajta imorrn jakey
-
vi e sugna nu när vi hittat våra long lsot car keys
-
fean Speed constest i helgen va? fean
-
fan ja vet inte det där me konkav asså
-
EH e bäst, fast Custom blir fetare
-
Svar till:
Anna du har ju inte jämfört nånting. Kom inte här och verka vis.
[/ QUOTE ]
o hör sen
-
och ibland så här
-

Så brukar det se ut på stranden när patrikoool är i farten
-
Svar till:
Just i EH Freestyle 8m2 kan jag uttala mig riktigt väl faktiskt! Körde den i Cabarete en hel dag (5 timmar) i vintras när EH uppvaktade mig som värst. Riktigt rolig drake att köra, men å andra sidan är alla små drakar roliga att köra. Man kan köra snabbt, ingen tvekan om det, däremot var jag lite besviken med höjden i hoppen. Tror EH är bättre på det i storlek 10 och uppåt. Kiten ligger ganska långt ut i vindfönstret vilket gör det lite svårare än vanligt att komma iväg efter transitions och dylikt. Något jag var imponerad av var dess förmåga att behålla trycket i svängarna, iom detta var vågridningen riktigt rolig trots att det är en kite med relativt högt AR.
Kort o gott, en rolig kite med både positiva och lite mindre positiva sidor. Bomen är tex skit.
[/ QUOTE ]
gälelr o köra 8an i bra tryck dock, du borde testa tian Päppe, det e grejer det..
-
Svar till:
Bara för att Rambo hoppar högs med en ica kasse om det så skulle vara så betyder det inte att EH kitsen hoppar högst!
Det är en fråga om AR och där vinner X4an i detta fall Rambo skulle förmodligen hoppa ännu högre med en X4a men det kan han ju aldrig erkänna! 
[/ QUOTE ]
jag ahr testat X4an den drar för mycke o har alldeles för lite depower och är långsammare än EHn, jag hoppar högst med EH och med Northen
-
blåste braaa i kabuusa, men vi var för lata
-
skaaune paul, ja har lite linoir här tror ja vet ej om dom är sjugosjyy mäter bara
-
2 millar hmm, lite dyrt för att titta på avsugande gubbar