rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
vatevöör
[/ QUOTE ]
ingen wsarkasm fö fan nigga
-
uh uh, snacka om, men sydvästen e fan rätt fet där då kan man blåsa bort till Bjärred o så nörda järnet
-
Svar till:
Det finns ett annat forum under surfzone(steffo) som heter ”Köpes” där man lägger inlägg av denna typen.
[/ QUOTE ]
WÖRD HÖMIE
-
posten har postförskott på utlandspaket tror jaa i alal fall inom ÄU
-
Svar till:
Tack Rambo.. men jag vill nog hålla mig till samma system rakt igenom hela vindregistret…
Du får övertyga mig nästa sommar om ett byta – håller på att ordna en invasion av norrlänningar till din trakt…[/ QUOTE ]
ohoh
-
Svar till:
Går inte lika bra med CO2 8.5:an ?
Eller piskar nitron denna på nån specifik punkt?[/ QUOTE ]
en EH 9 kanske?
-
ja ska fan fixa en skimbörd, skitfett, har en vaugbräda det e gött men litta mindre ahde vatt gött
-
jag o melker har en nybörjar film på g snart som visar allt som har med säkerhets tänkande o göra…
-
vi ahr samam problem i klagshamn det kommer iq troll från öland o förstör för oss alla genom o mucka gräl me dom stackars vidnsurfarna
-
haha, fan va ball, vem e esset i hjälm?
-
Svar till:
Svar till:
Öland suger fan för kite, fan den som säger det är bra där, klagshamn e fan bättre
[/ QUOTE ]
det var ju du som skrämde bort vinden den där(enda?) gången du visade dig på Öland ju!
[/ QUOTE ]
men fan Haga Park, är ju en skit spött, bara kallt i vattnet och sunki strand o arga vindsrufare precis som klagshamn