rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
downwind? – HABO – JP – LA tidigt när det är SYD V sen tillbaka när det vridertill VÄST underdan…
-
klagshamn suger på SydVäst
-
rambo_johnson
Medlem14 augusti, 2004 vid 17:37 som svar på: Kiters.se, King Kiteboarding, & Kitewing Rågelundasså shit ni har fan de fetaste kitemärkena ever! kan ni inte komma ner till vilshärad o rippa lite
-
Svar till:
fan fler kitare i gessie.. fan du borde testa gessie beach.. haha.. elelr vad aäger du kaiser man.. =).. hehe.. du so hade flyttat var bor du nånstans ..??
[/ QUOTE ]
Lodde din lilla pungräka
-
Svar till:
Då får du ursäkta ,jag ska kolla för det ska sköta sig själv när man anmäler sig.

Återkommer strax
mvh Roger[/ QUOTE ]
fan fan, jaja gött gött
-
secret spot blire
-
rambo_johnson
Medlem14 augusti, 2004 vid 14:52 som svar på: Håller Kitearna på att ta död på sin sport?app app app, tokneger ska du me till vilshärad?
-
har en 11a wave fetaste wave sizen av dem alla
-
Sam fixa kamerrona från TV4 så drar v iwave session?
-
Svar till:
Hej igen
Nu är det 15 st som anmält sig.Men ingen som pröjsat än. så vi är 0 st som vill vara med och tävla om priset.
Vi lägger varje krona tillbaka på tävlingen .
Typ Pris såklart ,sen kommer vi att fixa grillar som man kan brassa lite käk på.
Tält som man kan sitta ner och vila i samt allt annat som behövs för att genomföra en Hang time tävling.
Hälsningar Anders Lydeen & Roger Örnvang
http://www.kiteaddicts.net
[/ QUOTE ]
fan skicka ut ett mail då, jag väntar fortfarande på ett ”välkomst mail med betalnigns info”
-
bästa SS04an är lätt 13, 11 SS tycker jag var aningen tam om man jämför med EH11an, EH11 drar mer som en 13 SS
-
ser ju hur fett ut som helst för vejbystrand på sydvästan Söndag
-
vi lägger ner, det åskar
-
fan undrar om det inte regnar so mfan