rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Johan du e den bäste
-
tack för min, du är en kavliängel
-
ÄdelWödd Löök
-
jag mä, fast ja har redan körkort
-
Svar till:
Kan inte du o jag köra på eget håll Hugge?
[/ QUOTE ]
lätt, ja sak övertala RödBöll
-
ska ja va ärlig så är ja inte så intresserad av att hålla eventet, men ja hjälper gärna till me lite kontakter o så, ja vet att det planeras lite i malmö… en happening på Ribban mitt i malmö och fest på KB därefter kan ju bli trevligt
-
rambo_johnson
Medlem19 juli, 2004 vid 13:01 som svar på: Gaastra Contact brett mistet ved mynningendet ligger med säkerthet några hundra meter söder om mynningen tillsammans med Bengans brädor…
-
vi får la see vad det blir…
-
Gå online ikväll o använd deras online support så kirrar dom biffen
-
Davids + farhult + 40mm regn = kan det bli skojigare?
-
nummer 14 fan inte illa för nån som knappt kan ta höjd eller va säger ni gubbar? ett nytt stjärnskott för Naish kanske?
-
rambo_johnson
Medlem17 juli, 2004 vid 19:29 som svar på: Kiters.se godkänd återförsäljare av IKO bok VisionIKO e bra, godbless
-
Svar till:
Svar till:
Kite är ett segel, och brädan är ett flytetyg.. medandra ord en annurlunda segeljolle, ett transportmedel och går under samma lagar som segelbåtar.
[/ QUOTE ]
för alla kitesurfare är sledna hörbybor som inte fattar sjövett..
Jamen vafför e det ingen som fattar när man skriker styrbord då??!![/ QUOTE ]
-
Svar till:
Svar till:
håller faktiskt med peps. på snö är det ju en sak men på vatten jävligt onödigt. känns rätt gammalt och som att dom använder 5e lina bara för att dom har panik eftersom dom inte kommit på nåt shyst säkrehetssystem, detär ju inte nytt direkt.. Windtech körde det redan 01-02
[/ QUOTE ]
Känns ju lite som man har kramat ur vad man kan i prestanda från den här U-shapen på kites och att man försöker komma på nya ”gadgets” till nästa års modell för att sälja nya drakar. Men det är ju bara som det känns.
[/ QUOTE ]
vi får la seeeee, det satsas ordentliga belopp på R&D i Cabarete för tillfället kul som fean
-
Svar till:
En 12:a är en utmärkt drake, bra att lära sig med, blir sen en perfekt mellanvinds drake, sen är det klart tycker jag att en 15åring med förmodligen begränsad ekonomi, skall satsa på begagnat, finns bra och billiga 03:0r!
[/ QUOTE ]
Skulle vilja säga att det finns bra o billgia 04 beg mä!