rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
quick release själv.
[/ QUOTE ]
mesigt
-
fan köra 7a är inte dumt…
-
du måste verkligen ha fått respekt där när du kom med dina Naish som verkligen är måttstocken för hur kitesurfing igentligen skall vara
-
snart flyger jag upp o hilsar på…
tar me massa plastswissar från lidl… om ni inte har det där redan iofs
-
Svar till:
Tror jag knappast men att det skulle vara så mycket sämmre grejor än vad Cabrinha eller SS eller för den delen EH det tror jag inte. Vad jag har hört ifrån alla andra ställen än Steffo är att X4 är bra fast vissa gillar X3 an bättre, Boxern likaså för nybörjare i allafall, V4 an mer tveksam tycker mig ha hört lite mycket negativt om än så länge.
[/ QUOTE ]
Skulel vilja säga att X2an är fortfarande den bästa kiten naish har gjort, stabil o kraftfull, X4an har fortfarande yellyfish anor, X3an efter ett par tretio timmar blev ju helt för jevlig
-
NEslon ditt as, jobbar du eller? ska vi dra en sväng till JP du o ja?
funkar bilen?
-
kicki ska du börja köra wipi Ka ka brejk my heart
-
Svar till:
Svar till:
tssss…hur många här drar upp en 10:a i stadigt 16 M/s? köp en vindmätare
[/ QUOTE ]
Helt riktigt. Folk har en tendens att överdriva vinden de surfar i.
Saxat ur väderskolan:
”Energin i vinden är ungefär proportionell mot kvadraten på vindhastigheten. Om vinden ökar till det dubbla, så ökar energin i vinden fyra gånger. Ökar vinden från 6 till 12 m/s så uppfattar man detta som vindhastigheter en bra bit över 12 m/s, kanske upp emot 17 m/s.”[/ QUOTE ]
vi kita i mynningen när mätaren visa stadiga 18 o toppa på 22, hur mycke känns det som det blåser dåå? rätt bra tryck i 9 kvadrat…
-
vi ska till Klitmöller tänkte vi åka lite grov snigel
-
fråga Toffe va han tycker om sin Tia han har kört skiten ur den varje dag i 5 månader i venezuela…
-
måste fan va en fetkänsla o kunna smälta ihop plast så där, jag har drömt om det i flera månader men aldrig haft råd o köpa en föränns nu
-
Svar till:
köpte upp hela lagret igår så lycka t
[/ QUOTE ]
jevla Hoe, spö ska du ha
-
Svar till:
Man kanske kan turas om att kolla eventuella certifikat, dessa skulle man kunna få efter att kört en session med tex Hugo eller kanske Crille. Dessa är ju bland de bästa vi har. Pröjsat ett par hundra för att bli ”certad”, allt för att slippa nybörjar krasher.. Jag har själv fått en kite i huvudet, inte så skönt…
Bara för att man vill köra bil så får man det inte utan körkort..
Det hade varit trevligare med seriös sport utan olyckor,/Nixa
[/ QUOTE ]
haha, det finns redan, han den därä MIchaeelll i varberg säljer ”bara” Nasih kites till folk som har gått IKO…
där e naish måttstocken igen, för hur ordentlig kiteutrustning igentligen skall vara.
-
vi måste till LDIDLLL o köpa plassswiss