rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Nu ligger jag ju inte riktigt i din viktklass
-
Svar till:
Hoppas att du har rätt verkar dock inte komma vind förräns vid 14-15 tiden Henke Skejtare och jag tar en chans men det blir nog Habo eftersom det lutar åt västlig.
[/ QUOTE ]
fan har ni inte kört FBO GK på VÄST? så fett JUH
-
Svar till:
Nä, men jag kör en SS10 från 02 och en SS15 från 04
10an är något förjävligt aggressiv. Måste nog bli lite bättre innan jag har koll på var den håller till från en sekund till annan.
15m2 är helt grym, snabb, mjuk och bra depower vilket gör den till ett rent underverk att lära sig kitea med och utvecklas.
så, 03an borde ju inte vara sämre än vare sig 02 eller 04
/H
[/ QUOTE ]
Har du testat 03an? ja körde en 15 elelr va det 17 i Cabarete förra året den drog som Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, lite för mycke även för en stor o stark rambo
-
här kommer lite plus o minus:
+ bra kvalle
+ lätt som fan o vattenstarta
+ bra service från Anders(om du köpt en ny)– mycke drag på 03an
– svårt att ta höjd med större kitarna
– lite depowerOvan gäller 2003.
Puss o kram
-
SKoopen är bättre enligt min smak
Bruno design e fin!
-
SK
ITkolla me danskarna va dom säger,HOHO, ska se om ja hittar min o päps tråd hangon
-
FBOO GK..Offshore vettu grejer
-
vid 12 tiden blir fett
-
fan snart får det bli lite bättre väder så vi kan filma lite faAn, när slutar du Maurten?
-
Svar till:
Åker ner om drygt en vecka till Leucate och efter ngn vecka över spanska gränsen till Malgrate del Mar vidare till Pals och slutligen om några veckor till Tariffa. De två sistnämnda har jag varit tidigare i men är det någon som varit i det ”berömda” Lecaute och som har något ngt att tillföra eller några tips att ge?
[/ QUOTE ]
Tjena
Har vatt på varenda spot från MArseilles till Barcelona, finns några gobitar, Leucate e gött om du vill pung tryck i 3kvm kite, La Rosa utanför Barcelona är nog den fetaste spotten brevid en gammal ruin.
Bra bris nån timme mot spanska gränsen från Leucate om det är soligt…
-
Svar till:
Hallå.
Jag undrar ifall någon har någon/några adresser till fabriker som syr kites i kina? Jag befinner mig just nu i kina, hubei provinsen och letar febrilt efter adresser för att köpa direkt från fabrik här nere.Skulle vara tacksam för svar.
/Q[/ QUOTE ]
haha, glöm det, I know the guys, dom säljer inte till vem som helst…