rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
skulle vilja säga Martin ”konkav” Ekström den nya tidens infalatable ”pringle” maker No 1
-
Svar till:
Att gå en kurs är en bra investering för dig som ska lära dig kitesurfa! Du sparar både tid och pengar på det, eftersom du slipper slita på din egen utrustning i början, och du kommer snabbt igång så du får mer utav det! Du ger sporten en ärlig chans genom att lära dig på rätt och säkert sätt från början, och kan utifrån det dra en slutsats om du vill forsätta med det.
Alternativet är att du köper en utrustning, sätter den i backen, skadar dig, och bannlyser därefter sporten!
Visst kan man lära sig på egen hand som Hugo föreslår men då gäller det att veta vad man gör!
/Rikard
[/ QUOTE ]
men ja viste absolut itne va jag gjorde när jag köpte min första kite, vilken soppa mohaha, men kul var det.
-
tom ja såg matchen det var roligt, för man gill ju int italienare
-
sjoo
-
Svar till:
Hej, jag är i samma situation som dig. Jag är sugen på att börja kita, men tyckte att 1500-2000 kr för ett par timmar verkade lite skralt. Samma frågor i huvudet. Klarar man sig själv på detta, hur går man vidare. Inte speciellt mycket feedback från ”gamla” elever så jag började skriva in till forumet.
Tyckte att jag mestadels fick svar från personer som ”ger” kurserna och som ville marknadsföra sina kurser.
Jag satte igång en diskussion om priserna, utbudet och marknaden och ifrågasatte detta. Fick mycket aggresiva svar. Det verkar inte som om man ska ifrågasätta kursernas innehåll och priser.
För min del så blir det en kurs och så köper jag grejjer på dagen om jag gillar det, för då sitter allt färskt i minnet. Låter man det gå veckor eller månader så tappar man nog edgen.
[/ QUOTE ]
men fan gör som jag läs http://www.kitesurfingschool.org och köp en 7kvms kite. människan är ju inte helt dom i korken det är ju klart att man kan lära sig själv…
-
ohoh, jevla meck med alla de där onepömp prylarna…men vill man va fin får man lida pin e det inte så..
-
Svar till:
Är lite grejer på planeringsstadiet, men det är lika hemligt som Liftass – 07 ännu.
[/ QUOTE ]
komemr bli deluxe..kasnke lite Wheeler championship vid sidan av mä… Clister?
-
ja i Nybrostrand på Ostakusta, men snacka me Loca hon sa det var OK med 12Kvm inget mer…
-
Svar till:
Inte längre än den längsta japan herregud, 1.78 cm bara…
Längden var nog inga problem, men just att det fraktas en hel del annat i paket som de har levererat förr med bussarna. De har infört förbud mot paket, tullen granskar dem jämt sa damen jag snackade med.
Faan vad EU är bra, öppna gränser och riktigt trevligt faktiskt. Faan. förlorar Sverige ikväll så är det ju moset på grädden…
/Peter
[/ QUOTE ]
fan det är Hengo som har smugglat för mycke dope med bussarna I knew it!, men fan kör skiten över bron o stoppa på Bussgods i malmö?
-
snacka mindre öva mera..fy fan va bakis jag är, blev många kirs på Tiger igår…
/Mikael Persbrandt på besök hemma hos Rambo
-
Svar till:
Hej igen!!!
Brädhelvetet är för långt att fraktas med den vanliga posten och bussbolagen tar inte packet över gränsen…
Ingen som är i Köpenhamn den närmaste tiden som ska uppåt i Sverige…
Jag bjuder på blåbärspaj med vaniljsås samt att dansken i Köpenhamn ger dig 300 kr för besväret

/Peter
[/ QUOTE ]
HAHA va fan hur jevla lång är din bräda?, banga bussgods.se?
-
Svar till:
vilka e på nybrostraND?
[/ QUOTE ]
Loca o Kasan, Oscarr o Heng e nog på Mä snacka med dom så sess vi där borta?
-
Svar till:
Jag vill jag vill jag vill…..jubb dock
Anna midsommar?vi hörs sen[/ QUOTE ]
Pingvin, vill flyga men kan inte ;P