Forumsvar skapade

Sida 220 av 395
  • rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    23 juni, 2004 vid 14:48 som svar på: Concav?

skulle vilja säga Martin ”konkav” Ekström den nya tidens infalatable ”pringle” maker No 1

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    23 juni, 2004 vid 14:45 som svar på: habo

lagom kul på ljungen idag..fifan

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    23 juni, 2004 vid 14:40 som svar på: Torekov NV

ja me

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:42 som svar på: kurserna

Svar till:

Att gå en kurs är en bra investering för dig som ska lära dig kitesurfa! Du sparar både tid och pengar på det, eftersom du slipper slita på din egen utrustning i början, och du kommer snabbt igång så du får mer utav det! Du ger sporten en ärlig chans genom att lära dig på rätt och säkert sätt från början, och kan utifrån det dra en slutsats om du vill forsätta med det.

Alternativet är att du köper en utrustning, sätter den i backen, skadar dig, och bannlyser därefter sporten!

Visst kan man lära sig på egen hand som Hugo föreslår men då gäller det att veta vad man gör!

/Rikard

[/ QUOTE ]

men ja viste absolut itne va jag gjorde när jag köpte min första kite, vilken soppa mohaha, men kul var det.

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:23 som svar på: SVERIGE TILL KVARTSFINAL!!!!

tom ja såg matchen det var roligt, för man gill ju int italienare

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:21 som svar på: Instruktion för o sätta ihop EH bommen

sjoo

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 18:34 som svar på: kurserna

Svar till:

Hej, jag är i samma situation som dig. Jag är sugen på att börja kita, men tyckte att 1500-2000 kr för ett par timmar verkade lite skralt. Samma frågor i huvudet. Klarar man sig själv på detta, hur går man vidare. Inte speciellt mycket feedback från ”gamla” elever så jag började skriva in till forumet.

Tyckte att jag mestadels fick svar från personer som ”ger” kurserna och som ville marknadsföra sina kurser.

Jag satte igång en diskussion om priserna, utbudet och marknaden och ifrågasatte detta. Fick mycket aggresiva svar. Det verkar inte som om man ska ifrågasätta kursernas innehåll och priser.

För min del så blir det en kurs och så köper jag grejjer på dagen om jag gillar det, för då sitter allt färskt i minnet. Låter man det gå veckor eller månader så tappar man nog edgen.

[/ QUOTE ]

men fan gör som jag läs http://www.kitesurfingschool.org och köp en 7kvms kite. människan är ju inte helt dom i korken det är ju klart att man kan lära sig själv…

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 15:49 som svar på: hmm? hål på en bladder!

ohoh, jevla meck med alla de där onepömp prylarna…men vill man va fin får man lida pin e det inte så..

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 15:25 som svar på: SM

Svar till:

Är lite grejer på planeringsstadiet, men det är lika hemligt som Liftass – 07 ännu.

[/ QUOTE ]

komemr bli deluxe..kasnke lite Wheeler championship vid sidan av mä… Clister?

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:01 som svar på: habo imorrn?

ja i Nybrostrand på Ostakusta, men snacka me Loca hon sa det var OK med 12Kvm inget mer…

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 12:58 som svar på: Bräda från Köpenhamn mot Linköping!

Svar till:

Inte längre än den längsta japan herregud, 1.78 cm bara…

Längden var nog inga problem, men just att det fraktas en hel del annat i paket som de har levererat förr med bussarna. De har infört förbud mot paket, tullen granskar dem jämt sa damen jag snackade med.

Faan vad EU är bra, öppna gränser och riktigt trevligt faktiskt. Faan. förlorar Sverige ikväll så är det ju moset på grädden…

/Peter

[/ QUOTE ]

fan det är Hengo som har smugglat för mycke dope med bussarna I knew it!, men fan kör skiten över bron o stoppa på Bussgods i malmö?

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 12:56 som svar på: Best trick – PKRA Cabarete

snacka mindre öva mera..fy fan va bakis jag är, blev många kirs på Tiger igår…

/Mikael Persbrandt på besök hemma hos Rambo

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 12:31 som svar på: Bräda från Köpenhamn mot Linköping!

Svar till:

Hej igen!!!

Brädhelvetet är för långt att fraktas med den vanliga posten och bussbolagen tar inte packet över gränsen…

Ingen som är i Köpenhamn den närmaste tiden som ska uppåt i Sverige…

Jag bjuder på blåbärspaj med vaniljsås samt att dansken i Köpenhamn ger dig 300 kr för besväret laugh.gif

/Peter

[/ QUOTE ]

HAHA va fan hur jevla lång är din bräda?, banga bussgods.se?

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 12:21 som svar på: Bil mot nybrostrand avgår strax från Lund

Svar till:

vilka e på nybrostraND?

[/ QUOTE ]

Loca o Kasan, Oscarr o Heng e nog på Mä snacka med dom så sess vi där borta?

• rambo_johnson

rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 12:20 som svar på: habo imorrn?

Svar till:

Jag vill jag vill jag vill…..jubb dock
    Anna midsommar?vi hörs sen

[/ QUOTE ]

Pingvin, vill flyga men kan inte ;P

Sida 220 av 395
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA