rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Eyy nigga
du pallar inte hämta opp en neger i lund?
-
Svar till:
Vad tror du? Har du varit här eller är det någon annan som du känner som har kitat här? mer än när det inte blåser,jag vet många som snackar en massa.Kom hit och känn på den positiva vibben som finns här bland windsurfare ,kitare ,och en massa andra som bara vill titta på när vi har sjukt kul på vattnet och på land.
Jag gick ur klubben pga att dom äldre fick detta att bli en kaffestuga.Men jag fick en massa windsurfare att börja att kitesurfa fast dom ville stå fast vid sin klubb,men vi har fått en otrolig respons bland dom som var emot mig och mitt kitande .Om jag säger så här att just nu har vi 15 st windsurfare i 45-63 års gruppen som har börjat att träna på mina drakar i lätt vind.Det är för mig viktigare än att ha en cool spot att kita på….
Det är klart att det är roligare att se min egen son kita, och se hans framsteg med draken.
för det är våra söner & döttrar som ska se till att vi får kita när vi är lite äldre.
Precis som vi ser på dom som windsurfar nu som är lite äldre,alla är inte surgubbar & gummor,utan det finns dom som verkligen håller med oss som vill få fram vår sport.
Jag kan även tycka att du som är så duktig skulle vara en förebild för dom som är små ,och vill inget annat att bli som du och ta för sig av det fina med kitandet.
Men jag har aldrig sett dig kita så jag skulle säga till mina vänner att han e kass,låter fel va?Nej jag säger utan att dra andras meningar om dig eller någon annan att jag har sett dig på film och att han gillar att hoppa högt och ha kul.
Ha kul nu inte sen
Med vänliga hälsningar Roger Örnvang
http://www.kiteaddicts.net
http://www.surfersparadise.nu
[/ QUOTE ]
haha jävlas bara med er ju
-
haha fan va gött säljer ni också Caution kites för jäävla gött
-
sämsta skitspot i hela härliga skåne eller har jag fel?
-
mes MAT vågar du inte blöta ner linsen eller?
fan dalen i nästa vecka kasnke?
-
jag tror ni komemr stupa hela bunten i pissrännan på onno´s
-
fifan viiidrigt
pepes fixar vi, pappa maurten styr opp det
-
orneruud din jävle bräda har vi osså fixat til lvår landsbroder i syd
när landar ditt sorry ass i sthlm? -
bidde intet fan jevla bangers hela kajtsverige spö ska dom ha
-
Paaan just det men han känner jag inte
har han kurser, tror han yrar om nått kitecenter iofs… -
Svar till:
Jag gick Henrik Fahléns kurs i Åsa http://www.kite.nu ,förra lördagen och tycker att den var bra, men eftersom man oftast bara går en kurs en gång och hos en instruktör så e det nog väldigt få som kan jämföra och yttra sig om vilken skola som e bäst. // mvh Micke

[/ QUOTE ]
men jag som känner mer eller mindre alla instruktörer i vårt avlånga land kanske kan yttra mig…
SKÅNE: Huber eller Anders Landin pris 13-1500
HALLAND: Rickard Elowsson eller Erik PerssonGÖTEBORG: Jesper Berg
Stockholm: Ingo eller David Augustinsson
NORRLAND: Hengo -
var bor du kasnke man ska frågaaaa
-
Backe du e så himla dålli asså
-
Huber o Ekström är nog de fetaste, men Landin e bra han mä.
kolla kiteshop.nu
-
fan så e det V-NV