rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem14 mars, 2004 vid 00:53 som svar på: Las Terrenasville Deluxe Extravaganza (bilder)Fifi alias ”jane”
-
rambo_johnson
Medlem14 mars, 2004 vid 00:53 som svar på: Las Terrenasville Deluxe Extravaganza (bilder)Robinson
-
rambo_johnson
Medlem14 mars, 2004 vid 00:51 som svar på: Las Terrenasville Deluxe Extravaganza (bilder)Popo igen
-
rambo_johnson
Medlem14 mars, 2004 vid 00:50 som svar på: Las Terrenasville Deluxe Extravaganza (bilder)popo bailar
-

haha var du hög eller
-

/HK & team coconut nyss hemkommna från Las Terrenasville
-
stance e snåla jävlar..döö på dem
-
rambo_johnson
Medlem13 mars, 2004 vid 14:48 som svar på: Hur man får draken att lyfta nästan utan vind…dra upp skiten efter en båt…det är kul o farligt…
-
allt e mitt fel…
-
Svar till:
King Power!

[/ QUOTE ]
Flådiga bilder HEHE..
-
Svar till:
Kitemoderator Jag blev tillfrågade igår och det blev klart idag. Jag kommer bara att hjälpa Pan med det han vill ha hjälp med och samtidigt så kan jag gå in och säga till om det spårar ur någonstan. Personangrepp tolererar vi inte här på Steffo så då kan jag gå in och ta bort ett inlägg eller spärra en ipadress eller bara säga till att man skärper sig. Jag kommer att hålla en ganska låg profil låta Pan sköta det som han gjort tidigare. Men det är ju aldrig fel om det är mer än en som kollar så det inte spårar ur. Vi skall ju snacka kite eller hur?

[/ QUOTE ]
Va fan man lämnar steffo ett par dar för lite semester och vad får man när man komemr tibax, jo Patrikol som moderator länge leve KDS o UDS… livet e hårt eller hur Pan?
Person angrepp? det är ju därför vi lever för steffooo tar du bort ett enda angrepp så blir det angrepp på stranden istället och det vill vi väl inte ha?
-
Svar till:
Ibland har man för mycket fritid… och lite patriotisk är man allt. Men det är ju kul och designa saker och ting.
Funderar skarpt på att lacka min bräda såhär… fast utan missilen.
[/ QUOTE ]
Hoppas du inte ska ha den där shapen bara.. e det en båt eller?
-
fan för mycke o göra här, snart komemr vi igång med lite nya strövtåg…
-
rambo_johnson
Medlem9 mars, 2004 vid 14:07 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Svar till:
behövs de? kunde va rätt kul å ha en dock..
[/ QUOTE ]
möööög, det blåser inte mer för att du har en sån…hehe
-
allt handlar om kant mer fart bättre kontroll i en smalare bräda. glöm allt över 35cm i Cabarete