rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem25 februari, 2004 vid 13:21 som svar på: mera bilder på det hårda livet feat Hengo & PabloHär ska vi äda babylobsters
-
rambo_johnson
Medlem25 februari, 2004 vid 13:19 som svar på: mera bilder på det hårda livet feat Hengo & PabloEn liten Senior som vaktar vår grind med pistola…
-
rambo_johnson
Medlem25 februari, 2004 vid 13:18 som svar på: mera bilder på det hårda livet feat Hengo & PabloKaribiens Bandidos
-
rambo_johnson
Medlem25 februari, 2004 vid 13:17 som svar på: mera bilder på det hårda livet feat Hengo & PabloPablo Escobar
-
rambo_johnson
Medlem25 februari, 2004 vid 13:16 som svar på: mera bilder på det hårda livet feat Hengo & PabloAloha
-
vet att min vän Bill Stark gjorde en skylt åt Caracol på en sån bild som var 3x4meter stor utan större problem…
-
jag har ett gäng bilder i 4256×2848 pixels den här tex
-
Ja det är lite synd att vi har lite för hög moms o tull i svårt avlånga land.
Jag tror EH kites kommer finnas tillgängliga till ungefär samma priser i sverige i sommar…
-
hankiii. hvordan har du det
-
simma snabbt framåt… det enkalste och bästa sättet… och komemr alltid o vara… eller hur päps?
-
naaj det e n skuuuurf juuh, åka i waket med svänga o så, hoppa lite kan man mee… kul på sin tid…
-
det e ju en ”skurf” long ol memories…fan va gött…man åker efter båten me den. typ innan wakeboarden kom…
har haft en sån
-
sheiss FETT me FETT peps..höhö shit happens and then u daj..
-
det är farligt här, jag vet sen last year…man får ta det tranquiloooo o använda hoddet…
-
rambo_johnson
Medlem24 februari, 2004 vid 00:35 som svar på: Mer film – What to do in Cabarete when….ladda hem o see….roooliiit