Forumsvar skapade

Sida 293 av 395
  • rambo_johnson

Medlem
    24 februari, 2004 vid 00:34 som svar på: Kitebeach faces…

Menar du skip, han e fan mest hardcore av alla på kitebeach… hoppar högst, vågrider mest… elelr hur päps?

• rambo_johnson

Medlem
    23 februari, 2004 vid 13:18 som svar på: Packa ner en foil?

ROCKET SCIENCE!!!

• rambo_johnson

Medlem
    23 februari, 2004 vid 12:45 som svar på: Var hitta högupplösta kitebilder?

A1.. var stort va ska du ha den till? eget bruk? eller reklam?

jag har bilder…

• rambo_johnson

Medlem
    23 februari, 2004 vid 04:17 som svar på: Cabarete Model Shooting

alla shcnygga utom ja.

• rambo_johnson

Medlem
    23 februari, 2004 vid 04:16 som svar på: Cabarete Model Shooting

kitebeachfaces 010.jpg
    Swen

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 15:29 som svar på: Cabarete 2004 – part 2 (film)

det ska lastas loss ordentligt nästa gång… vi har inte haft vind fan nu på days n days

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 14:53 som svar på: eh kite’s

haha, anonyme olle där, jag vet var din brevlåda bor..inte nya skoop3an den har brau tryck fast självkalrt inte lika bra som Cabrinha eller EH

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 12:15 som svar på: eh kite’s

de e Jon Dodds 007 som designat säkerhetssystemet så här ser han ut om nån undrar

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 11:55 som svar på: Cabarete 2004 – part 2 (film)

snart komemr det mera film

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 11:51 som svar på: eh kite’s

Svar till:

Ska jag vara ärlig tycker jag att draken ser lite skoop influerad ut vilket kanske förklarar varför den har bra tryck.

[/ QUOTE ]

Lite som skoopen fast mycke mer solid, ingen yellyfishing som skoopen gör lite för ofta. Den har mer bättre fart igenom luften mä, man får högre fart på plankan sin…

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 11:45 som svar på: eh kite’s

Svar till:

Svar till:

bomen som den förhoppningsvis kommer se ut när vi får dem i april/mars. kan inte lova hundra att den blir lika fin som jag har designat trots allt några kineser som ska sätta den i verklighet…

[/ QUOTE ]

Och jag som hade hoppats på att få se deras nya quickrelease, kan du inte smyg knäppa ett par bilder på det?

Ska jag vara ärlig tycker jag att draken ser lite skoop influerad ut vilket kanske förklarar varför den har bra tryck. Svårt att se vad det är för materiel i leading edge dock, bilden är för dålig ; )) Tack för bilderna iaf.

/m

[/ QUOTE ]

Här e en bild på en protobom med saftey systemet. ska knäppa en bild på Pans bom han har byggt en liten kopia wink.gif så ni kan se hur det funkar…

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 11:36 som svar på: Airush

nya airush ser okaj ut, jevla snabb i vändingarna kanske inte bästa lyftet o så men snabb snabb snabb, julien S. kör på den här.

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 11:34 som svar på: eh kite’s

dacrooooon i leading edge ”bra grajoor” som vår allas Hengo säger.

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 04:10 som svar på: eh kite’s

bomen som den förhoppningsvis kommer se ut när vi får dem i april/mars. kan inte lova hundra att den blir lika fin som jag har designat trots allt några kineser som ska sätta den i verklighet…

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 03:59 som svar på: Det absolut bästa…

jag var faktiskt lite avis o lite suen på o tejpa puuh kameran på brädan din

Sida 293 av 395
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA