rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
härligt för er
hehe kan ju tänka mig att acme mår bra av dollarn nu…7,13..finns analytiker som pratar om dollar på 6kr vilket är härliga tider för alla importfirmor. så grattis till det med[/ QUOTE ]
7.13 damn
-
Svar till:
hur svåra är freerider att vattenstarta?
brukar väl vara så att ju högre AR desto svårare att vattenstarta, eller?[/ QUOTE ]
Waven är lättare att starta, Freestyle kiten är lika lätt eller ”svår” att vattenstarta som vilken anna kite som helst.
-
mer depower på eh, inte så ”twitchy” mera solid, bättre respons, snabbre genom luften (dvs mera fart) samt snabbare att svänga.
Kosntruktionen är annurlunda, dubbelt så många paneler tex, bättre canopy design. mycke dyrare att producera. mer hållbar.
Lite hallelujah här men jag kommer ha med mig båda kitarna hem så folk kan testa… svar om man känner skillnad, JAA det gör man. TESTA
-
Svar till:
Hugo, hur länge håller man 12:an, utan att vara toköverriggad? Vad blåste det tex när du körde den senast?
[/ QUOTE ]
Jag körde den igår sket bra riggad, det blåste mellan 22kts och 30 kts i byarna, det var igna problem för mig.. bra fläääs dock… vi fick lite video…
-
Svar till:
Hugge my nigga,
Är BEST och EH lika bra eller är det stor skilland på kitsen?
[/ QUOTE ]
Best har fjolårets EH… den som kommer nu är två versioner nyare än deras…
-
segla 12an idag powered up, fetaste hänget o lyftet jag har vatt med om.. ska se om vi orkar göra ltie film ikväll… puss
-
Svar till:
Snygga!
Kostar?[/ QUOTE ]
tror dom ligger på en 1000 USD(7200kr) fast dom har fultl upp ett bra tag framöver här tyvärr, kanske kan få hem nån med mig hem lite billigare…
-
Custom är det enda rätta period, bästa o köpa hemma är lätt chrilles brädor(lättare o få service när du bryter en fena eller en bräda), vet att det finns en hel del halvmesyrer i vårt avlånga land som försöker bygga prylar men tro mig det är inte det lättaste och inte det billigaste…
Absolut jag kör mest vågor och hoppa högt plus att det är för jävla gött o köra snabbt… but thats just me…
-
Svar till:
jävla ramboo! sorgens dag! du har snott min flicka! nu kommer inte vi träffas förrän till sommaren!!!
”brrrööööööööllll”
[/ QUOTE ]
Men det blir en glädjes stund när vi väl kommer hem till dig igen, maila mig
pussar o kramar
-
Svar till:
ja vi tankte komma tva veckor i manadsskiftet
[/ QUOTE ]
Ahaaa lagom till vår Photoshoot…
-
om nån hittar en bättre o vackrare bräda så säg till?
-
jaa, all publicity is good publicity… puss alla men det bästa är yet to come…