rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
bestäm färger ASAP så ska jag se vad vi kan göra här borta
-
Svar till:
o jultomten tror du oxå på eller?
verkar troligt att man har mer kraft i en 11 än en 14…[/ QUOTE ]
Du får väl testa själv nigäzz
-
Svar till:
Finns det några storlekar kvar.
Typ en 10:aLalle
[/ QUOTE ]
ja nån 10a kvar
-
Självklart gäller svenska konsumentlagar. Självklart ersätter vi produkter skadade vid transport etc.
kom ihåg att 13 kvm drar som en 15/16kvm 2003 kite! jag rekommenderar att gå ner en storlek. Gäller även wave kitarna än om de har ännu bättre depower.
jag kör 11 Wave när andra kör North Rhino 14! och har bättre ös…
-
Svar till:
jag har redan hostat upp the downpayment:) va curry som hade problem.
hehe hugo såhär i retrospekt är ja ju glad att ja inte fick din nitro kite:)
[/ QUOTE ]
Ni kommer gilla de här prylarna, för det gör jag… SOM FAN
-
bara lugna fisken vi felsöker
-
kan säga att X4an o V4an kommer få seriöst med konkurrens i år…
-
Svar till:
Ä kolla http://www.kiteboard.com under photos så ser du att jag inte behöver några EH-grejer… Cabrinha!!!
[/ QUOTE ]
haha KGBä maj äzz nigga, vad hittar ni på där uppe?
-
Erik får fixa den jeveln…
-
Svar till:
Rambo!
Vilket är lägsta vind för att kunna köra 14, väger 75 kg och en mutant på 1,58 m. Hur är drakarna att vattenstarta![/ QUOTE ]
inga som helst problem att vattenstarta, du kör lätt i 5-6 sekundmeter, jag har kört min 105cm bräda i 8m/s med en 8kvm freestyle och kommit tibax på samma ställe!!
-
Svar till:
Känns plötsligt väldigt skönt att inte ha butik när priserna på kites dumpas, men nu är man ju konsument så det är bara att tacka. Om man beställer och blir Team Åkare ”Arne” måste man du vara med på tävlingar och visa hur EXTREMT duktigt man är?

[/ QUOTE ]
När folk väl testar så kommer kitarna sälja sig själva… det är så dom säljer här, och dom går som smör i solsken
-
fan peps du vet att du måste köra EH idag på vår lilla photoshoot trip annrs får du trängas på common spot
…