rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Hej
Hur är 19, planar man mycket tidigare än 16, eller blir det otympligt./christofer
[/ QUOTE ]
har inte testat 19 eller 16 än, men enligt uppgift ska 19 plana en i 6knots, med tanke på vilken fart man får med 10 o 12 0 14 så tror jag 16 räcker…
-
körde 11 Wave hela dan idag fin kite vill jag lova massa drag när man vill, imorrn är det mer photshoot på en kanon spot…, kommer ge er litte fler bilder, dom har plockat hem 90 kites till cabrete i slutet av feb, alla är slutsålda redan!!! dom är sjukt poppis här, och jag förstår varför…
-
jag kan bara fixa 10 kites till till team åkare från Cabarete! sedan är det ordinarie pris som gäller tyvärr
-
jag har en 12 X3 med mig så skall jämföra dem in i misnta detalj idag!
-
12 e jevligt fin den mä FETT MED LYFT! skulel säga att depowern är liak bra i EH 12 som i X3 12 fast mer fläs i grejerna!
-
skulel vilja säga att EH 10 drar som en x3 12!!! fan får en jevla fart!
-
det komemr med ett spinnign leash sytem till kitarna skall se om jag lyckas fota några bilder i smyg….
-
litta såna där lajfstyle bilder
-
fan här e det fett, kört lite nya kites idag i encuentro jäääÄÄÄÄÄÄÄvligt kul… nya EH prototyper som är något extra… återkomemr med mer media senare…
ps: nått för dom som vill hoppa högt..HELVETE
-
rambo_johnson
Medlem5 februari, 2004 vid 17:08 som svar på: cabarete göbbar ser ut att bli vind idag?fan gör ni på BÖZO, döööööööööö
-
ja gut ja, sehr gut online an der TRe mobile an der flughafe ins kastrup gewesen.. funkerien sehr gut ja.. ha det gött därr hemma