rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem14 januari, 2004 vid 07:09 som svar på: Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari filmibland, gälelr o ha en liten bräda o en kite med bra regiser om du ska ut i mer än 20m/s diffar lätt en 5 sekund…
-
vi jobabr fortfarande på en bikini shooting..bara lugn… jag värmer henne för tillfället…
-
För klm gälelr följande: 20 kg på bandet 10kg i handbaga sena kan det va hur långt som helst…
-
rambo_johnson
Medlem13 januari, 2004 vid 20:53 som svar på: Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari filmhär blåser det mest 8kvm dvs 15-20m/s
-
rambo_johnson
Medlem13 januari, 2004 vid 18:30 som svar på: knappt en vecka kvar.. så ser det ut så härdu lillräkan, fan det är inge jätte billuigt här nere ska du veta.. med ditt goa record hade jag rekat o boka om till DomRep ASAP
-
större kites än 14 är kass o köra, Recon är jevligt bra om man e nybörjare/medelgod. nya Nitron tycker jag är bättre än X3an, men det finns kites som ligger betydligt längre fram än de 2004or som har kommit redan… vi får la see vad som bjuds in teh tajm to cöme…
-
rambo_johnson
Medlem13 januari, 2004 vid 18:04 som svar på: Ta med bräda på charterresa – erfarenhetermå KLM dö i helvetet med sina hutlösa överviktspriser… 260 DKK per kg, vi åkte på 3000 Danska för windgrejer… jävla pack, tacka vet jag Lufthansa som gav grabbarna 800 pix för 70kg övervikt…
-
rambo_johnson
Medlem13 januari, 2004 vid 15:53 som svar på: Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari filmfan kass me respons gilalr ni inte vår fina film era jävla djurvänner o babbevänner
-
rambo_johnson
Medlem13 januari, 2004 vid 15:51 som svar på: knappt en vecka kvar.. så ser det ut så härdu e kokad i bajs grabben…
-
du bo på Resindesia Dominicana det är billgit o frescht, nära till stan…
-
du kickianen ja har en Takoon bom fast den hör till min sledna wipika, kanske kan ta med den åt dig..vi får see
-
eftersom det inte drabbar nån fattig så fan ja kör på nära kitebeach… men det blir långt o åka när du ska supa med poalrna…
-
vem vill bli av med hörslen på andra örat med?
-
FETT KOMMER DU NER ELLER? hälsa kusen…
-
Tjena KNUUUGEN, ja e där från 4 feb till 20 Mars, kom dit så ska ja nog ta hand om dig lillbrollan…