rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
jag kör på 8 kvm den är FET, ligger långt fram i fönstret, ger ett fett jevla lyft mä, men det gäller i inte ha fartskräck… o sen ska man ha en bräda som pallar med farten… dom är väldigt goa tillsamamns med en snabb bärda fy fan va man flyger… GALET vi ska ut imorrn igen ska blåsa hästen… så ja åter komemr med mer info.. o lite film..
-
rambo_johnson
Medlem9 januari, 2004 vid 20:45 som svar på: Var hittar jag boardshorts såhär års i Lund/Malmö?men för fan bruden du måste ju ha ett par hippa kitebyxor som alla riktiga tyskkiteare………
-
Clifton bay..tradigt…
-
biddei nge surf… vi palla inte.. här får ni en bild från härom dan… 35C i luften 12 i vattnet… jevla fint..
-
0om du blir spolad, kolla på stranden om det är mycke folk om inte så SLÄPP kiten så spolas den in o sen får du simma…
-
ska se om ja inte ka ndra en kvälls ride här nu det blåser utav bara fan här…. and i mean FAN…typ 40 kts eller nått
-
synd att man ska över…
-
de är gjorda för en grej högt hårt o länge… jevla ös bra depower… vill ha mer vind…
-
vår vanliga lur är det: +27 21 5571949
min mobbe är det +27 72 767 0820 -
”hugoljungberg” heter ja där nigga
-
Danmark har argenturen för sverige…
-
RECON är ett jätte bra system för nybörjare, men jag tycker det kan vara ltie farligt ibland då det kan lösa ut lätt om man nuddar den lilla bollen..
-
hoe kom tibax på ICQ för helvete
-
Svar till:
typ. sen kanske andra inte är så bra men kända ”profiler” och trevliga och bra på att marknadsföra ett märke.
sen kanske vissa inte tävlar alls men kör fett ändå och är med i filmer och sådant och syns mycket.
[/ QUOTE ]
vi bara friåker det är bäst, kör flera märken, här kommer en lista över bästa kites 2004 enligt mig:
Storlek o märke:
bästa 8 : EH kites / Customkites
bästa 12: Globerider Lift 2004
bästa 14.5: Takoon Skoop3 2004fyller på när jag testat fler av varje storlek… Bengt ser framemot att testa en 17 Glk…
-
Franska Västkusten på somamren, eller varför Irland på hösten FETA VÅGOR… Portugal… allt som vätter mot atlanten..vill du ha plattvatetn så räcker det du smyger dig ut i Habo Porrpung.
Ett anant hett tips är Lofoten om du vill ha en upplevelse deluxe…