rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
kugar dom vägrar o svara oss… jag får åka över o spöa skiten ur dem…
-
rambo_johnson
Medlem4 januari, 2004 vid 23:38 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Svar till:
mycket sten sadu rambo.. Har aldrig varit mer än och badat där.
Sen tycker jag det verkar funger bra i habo med vindsurfare och kitare.. Vi är inte så olika ju. Vi gillar ju vattensporter bägge två ju.. Fattar inte vad problemt iklagshmn är egenligen. Tar mycket plats. Hur jävla stort är inte havet..Henke
[/ QUOTE ]
grejen e den att nu tycker vi det är så jevla kul o dra dit o kita bara för att dom blir så jevla arga när vi kommer o inte kan göra nått. det finns dessutom en lite hemlig väg in som går in bakom ”deras gräsplätt” om man nu vill åka dit o uppleva kitesurfing hat när det är som bäst, vilket jag absolut kan rekommendera, jag funderar på om vi inte ska ha en gathering där nere nån dag nu i vår, the more the marrier o sen ta med ltie film kameror o så om vi inte kan få dit TV4 säga att vi ska inviga en kitesurfign klubb klagshamn…
-
livet är en enda jevla semster för fan, sen att vi råkar jobab med att surfa är en annan sak…
-
rambo_johnson
Medlem4 januari, 2004 vid 22:45 som svar på: Intresse av nya Naish kites+brädor med 30% rabatt?om nån vill ha så finns det en 11.5 Skoop3 för 700 Eurosar
-
Hallå bengan, körde 12 Lift idag trimmade om den lite JEVLA DRAG o LYFT herre jevlar..alla andra hade 14 o 16 tokigt drag med 12an…jevligt kul perfekt för vågridning…o lite goa lyft…
-
var är den förjugna människan förresten?
-
Julie en kompis lärde sig hoppa o göra en rätt hög 720 på ca 1.5 månads kitesurf i DomRep förra året. if tehre is a will there is a way bro. Ska du hoppa högt så kan en säsong i cabarete vara o föredra…hoppskolan nummer ett..elelr möjligtvis Ljunghusen en vindig sommardag…
-
rambo_johnson
Medlem4 januari, 2004 vid 22:03 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?Svar till:
Skulle vara intressant och se kontraktet som visar att dom köpte marken av kommunen och har dom köpt en del av Sveriges kuststräckas också eller? Helt otroligt att det finns så egoistiska människor! Det visar verkligen hur några få (förmodligen gamla
) sura vindsurfare kan förstöra ryktet för alla trevliga vindsurfare. Nej det måste finnas vettiga människor inom våra sporter som kan styra upp sådant här trams. Du får ta dom i örat och säga till dom att växa upp Philip. 
[/ QUOTE ]
Må alla jevla surpuppor dra åt helvete i klagshamn inte för jag ger ett jävla något änyway, förutom bra vind så har det stället inte mycke o erbjuda, låt dom sunka där i den förbanande stenhögen ifred. så blir det bra.
/sett antalet kites få gå på flintan…
-
låten: Rumba de Barcelona – Manu Chao – Radio Bemba
-
den e 105, sedan 5cm tippar varje sida typ
-
rambo_johnson
Medlem3 januari, 2004 vid 22:09 som svar på: Era losers här får ni en bild från afrikanya Quicktime så ska d funka, ja kite är rätt menlöst, gött o köra vågor dock o pull the trigger once in a while… windsurf e ju så mycke fetare, men kite kan ju va ett komplement när det blåser för mycke för windsurf elelr hur…
-
va fan e det där för skedt, John du får putsa linsen broder
-
rambo_johnson
Medlem3 januari, 2004 vid 02:14 som svar på: Era losers här får ni en bild från afrikaeller varför inte dra ner hela filmklippet på
http://www.kiteboarding.se/40ktswindmedium.mp4
Puss o Kram från Svenska Babbelandslaget 2004
-
rambo_johnson
Medlem3 januari, 2004 vid 02:12 som svar på: Era losers här får ni en bild från afrikaför er som tycker det där e lite kass hoppat kan ju ta en titt på den här skiten istället
-
hoppar högre med min lilla bräda… grepp from hell… större kite mera lyft mer fart mera häng… u do the math.
ja större bräda kan gå snabbare i mindre vind och vara stabil..men brallar det i så är det smått som gäller… kanske en fluga precis som internet en gång var tack margottinäsan…