rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
-
115 med tips, 1m från kant till kant..världens bästa bräda… funderar på o fixa en lite kortare nästa gång…
-
kommer lite film snart gubbar
-
fan va dyrt dete me sprit här
-
finns inga bra productionboards, fixa en custom om du ska ha nått reält det är en sjuk jävla skillnad…
-
rambo_johnson
Medlem1 januari, 2004 vid 15:34 som svar på: VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????jevla fint med kite, litta mer action då va o så….
-
rambo_johnson
Medlem31 december, 2003 vid 20:52 som svar på: VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????WORD o god jul
-
-
rambo_johnson
Medlem31 december, 2003 vid 19:18 som svar på: VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????Svar till:
Jag tycker det ser helsjukt ut och helt meningslöst med alla dessa tricks.
Hur fan kan man tycka att det är en njutning av att hoppa upp och sen böja och kröka på alla ben och armar som en jävla APA. Det är endast en löjlig inponeringsgrej för småtjejer![/ QUOTE ]
WORD, jag kör bara HÖGT HÅRT O LÄNGE….
-
bra anna, kunde inte sagt det bättre själv, jag har aldrig strechtat i hela mitt liv..men det är lungt endå
-
Jag låg hemma o sov, bara pappa mårten o lillebror Charlie som var nere på Cape Point o underhöll mamma o syster… men vi ska dra ner där o kita nån da här när det blåser PONGEN
-
Eric shapade lord of hellfire en gång i tiden…
ja de gör customs.. nej de är inte lika bra…
whos asking?
-
Gubbe, fan va sunkit, tur du har Fernandez. var är vågorna? här kanske?
-
tjena, vilka kites kör du?
jag får ont också har haft problem i åratal, muskelfästena tar bra med stryk det är almänt känt skaffa en kite som är lättstyrd typ nya takoon elelr nya cabrhina… hade ont senast idag kass me vind o mycke jobba kite…
testa vila o Voltaren bruakr hjälpa litta