rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
jag ska ut o kajta idag…solen skiner lite kallt dock bara 23 grader
-
Svar till:
God Jul och gott nytt år, 2/1 så åker jag till Egypten! Gött mos! Ha det så bra!
[/ QUOTE ]
Inte för o såga men FAN VA EGYPTEN SUGER FET GET PUNG..ha det så jävla tradigt där med du..haha
/Bitter utan wind
-
ha det så jevla tradigt där hemma…
-
Svar till:
hallå min besvikne vän! finns där mycket korall? hursomhaver så syns vi snart!
ha det bra
jo just det.. vart blev geraldinebikinioffextravagaza av..
det önskar jag mig av dig i julegåva![/ QUOTE ]
HORA, Takoon kitarna komemr snart till Sverige…
-
tyvärr e alla polarna totala foto idioter o kan inte knäppa en engångskamera äns..vi får see… imorrn ska det bli litta vidn igen 30-40kts… stora waves…
-
Charlie ska alltid va i centrum, jävla hora
-
jävla skit vind..lack som fan. inga bikini picks, inge surf bara lite på kvällen…
-
Team Rövhål?
-
ingen jevla vind, fy fan tur man inte är hemma o väntar i alla fall…
-
rambo_johnson
Medlem23 december, 2003 vid 19:11 som svar på: Någon som har erfarenhet av denna hjälm…haha, HJÄLM skojar du, bara boxarn som skulle behöva det…
-
Svar till:
är inte sydafrika bra mycket bättre än Cabarete? iaf denna tiden på året? om man bortser från hajarna…
[/ QUOTE ]
Beror på va man vill ha. 40 dagar i Cabarete är alldeles lagom för mig… här komemr lite argument håll till godo:
Cabarete fördelar: Varmt i vattnet, bra vind, samma riktning och styrka varje dag från 15 jan till April. Om man vågar ta sig utanför cabrete är det otroligt vackert… Bra fest överallt.
Syd Afrika fördelar: Civiliserat, STORA VÅGOR, tok mycke vind. bra vägar. Många spots. Mycke att se, bra mat, bra maids. FET STANDARD… lever trots allt bra för sina svenska pesetas… randen gick tom ner 10% mot SEK last week..
Cabarete nackdelar: bananrepublik o direkt farligt att vistas i mer än 45 dagar i detta land. glöm att åka motorcyckel, eller hyra bil direkt livsfarlit och det är inget skämt. Såg tre döda dominkaner på mina 6 månader i trafiken… Litet man tröttnar fort, få spots. Jobbigt o ta sig runt skitkassa vägar.Syd Afrika nackdelar: riktigt Kallt i vannet (8 grader igår), ca 50% dyrare än i cabarete. Två hajattacker på tre veckor. Noll dödsfall med haj inom kitesurf dock (3års period)… Långt o köra till fest ställena, än om man kan köra rätt packad utan för mycke problem… Farliga niggas, än om mna är rätt chill här ute in the white suburbs.. med alal armed response gubabr som kutar rundor…
-
mårten satte en kiteloop på 15m igår, det var hard core…så de så
-
46 dar tills jag drar till Cabarete, see ya all there niggäzz
-
snö o is ska man fan inte hoppa på, lårben ska man inte knäcka dessutom det är ju skit farligt för fan, man kan dö.
man lär så länge man lever, bättre lycka nästa gång