rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem12 december, 2003 vid 18:32 som svar på: Tablas -04 några prototyper + Brazil bilder!Rövar, fean chrilel kom ner hit, bra vaugor, ska fixa lite video ikväll
-
Takoon är det bästa jag har kört ever. 17 sk2 är den bästa 2003 i den storleken…
hade gett en 5500-6500.-
-
jag gillar den, väldigt lik nya Takoon Skoop3, samma drag o hangtime, än om Takoon Sk3 svänger bättre o behåller draget i svängarna…
-
jag fick nog en lite proto bar, fanns inge leash på den men no worries fixade ett hemma patent på ett kick..
-
fan va goa vi e
-
jag har kört en dag på nya liften 12, det är jevligt bra lyft o häng i den, enda minus jag ger är att den är seg styrd, svänger kass när man över skotar, bra drag iofs…
-
äh, lika bra fyll ut hela skiten me betong
-
FAN GOBBAR NU E VI PÅ PLATS OPPKOPLADE O ALLT.. sug den, sjuka utsikten..tar en bild…
-
Svar till:
I februari får Sverige en alldeles egen kitetidning som kan laddas hem gratis från http://www.surfineurope.net! Tidningen kommer att hålla sig på runt 30 sidor, men innehålla allt från reportage om tävlingar, den senaste utrustningen och de häftigaste tricken, till avslappnade resor, intervjuer, och sköna bilder. Det kanske inte alltid blir de mest djupgående analyserna och längsta utläggningarna, utan istället lite mer av kitesurfarnas egen Metro. Tidningen kommer att komma ut fyra gånger per år med start i februari 2004. Redan nu finns det dock en del sköna bilder och korta notiser på tidningens webbsida.
Som om inte allt detta vore nog erbjuds du även möjligheten att delta i skapandet av tidningen och dessutom att få betalt för det! KitesurfinEurope betalar 1000:- för varje publicerat resereportage, eller upp 500:- för enbart ett gäng bilder. Kontakta tidningen på [email protected], eller gå in på hemsidan http://www.surfineurope.net och läs mer!
Med vänliga hälsningar,
Jonas Hörnstein,
KitesurfinEurope[/ QUOTE ]
Vi komemr fota en hel del här enre i afrika hör av dig om du är sugen istället.
mvh
Hugo
-
haha gubabr ,sanrt flyttar vi in i lägenheten, ska bli gött, bra vågor nu ska dra o kita om nårra timmar, mårten gås o kalle bagare kommer väl nu här snart så då e det fest…
-
okej nya siten uppe på kiteboarding.se lägger upp lite bilder på söndag…