Forumsvar skapade

Sida 333 av 395
  • rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 22:36 som svar på: Nån som förstår vad man ska med en drake på 30 m2.

ja tror det kan va gött har hört en del goa grejer lissom, ha 5-6sec hangtime i 5m/s lissom gött ju.. högre, längre hårdare…

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 22:35 som svar på: helvede vilken kitesmäll (fet länk)

vikken jääävla smäll

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 18:48 som svar på: Asså sjuka grejer

han har inte upptäckt kitesurfing i alal fall

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 17:16 som svar på: Blev det nagra schyssta bilder fran JP-hulla…

hampe nigro nigga ,fan ja får kolla in härken från Rönnings tid, en relik skall återupplivas HAHAA

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 15:42 som svar på: Några frågor??

Svar till:

OK, Tack för alla svar

Jag kanske överdrev när jag sa att det var en helt vidstilla sjö. Visst finns det dagar på året då det blåser 15m/s här oxå men det är ju inte ofta. Ock så finns det dagar då man kan spegla sej i vattnet.

Är det bättre att jag sätter mej i bilen och åker 3mil för att komma till Vänern när jag ska Kita än att försöka här hemma?

/Per

[/ QUOTE ]

Vänern låter som ett utmärkt alternativ, 3mil är ju ingenting för fean. köp mitt sledna paket för 5ooo:- så har du kul för en billig peng. men handla snabbt åker om 10 dar…

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 15:13 som svar på: Takoon family tour DVD snart här

jag är i torekov nu iofs, fan ahde vatt kul o se filmen, litta långt o köra till varberg dock, drar söderut igen imorrn dock. drar hem filmen nu får se va dom har hittat på

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:52 som svar på: Bali???????

Sumbawa, Lakey Peak ska ju vara fett som fan, bra vind i aug-nov. 25 kts sideshore, 2-5m waves

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:50 som svar på: Extremsporter

haha gött

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:40 som svar på: rumpa [pumpa] oxå

vi åt pumpar när vi var på road trip, varmt klimat och många som använder samma …… inge bra idé skiten smälter o så blir man me barn

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:35 som svar på: assåååå

fan men då kalra jag mig kasnke ska kolla…inte bra om skåningar kör ihjäl sig heller

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:34 som svar på: Takoon family tour DVD snart här

kolla takoon.com

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:33 som svar på: Första åket!

fan man blir ju deprimerad. imorrn blir sista smörjelsen i ljunghusen

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:23 som svar på: Takoon family tour DVD snart här

haha, gött, jag åker om 11 dar nu vi kanske synes

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 14:21 som svar på: fan bara skit topics nu för tiden

Svar till:

of kårs aj miss ja mista Don hugeO

när harru tajm att leka med en sån liten parvel som mig! vi ses och hörs! have it!

[/ QUOTE ]

Bäckstejge er inget för halvmesyrer, made men only

• rambo_johnson

Medlem
    25 november, 2003 vid 03:19 som svar på: Några frågor??

men´kom igen glöm D, take a wörd från en ol hand

Sida 333 av 395
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA